Страницы
▼
вторник, 30 октября 2018 г.
четверг, 25 октября 2018 г.
Всеукраїнський навчально-практичний семінар «Переваги та недоліки впровадження інклюзивної освіти для дітей з глибокими порушеннями зору»
13-15 листопада 2018 року пройде Всеукраїнський навчально-практичний семінар «Переваги та недоліки впровадження інклюзивної освіти для дітей з глибокими порушеннями зору»http://naiu.org.ua/13-15-lystopada-2018-roku-projde-vseukrayinskyj-navchalno-praktychnyj-seminar-perevagy-ta-nedoliky-vprovadzhennya-inklyuzyvnoyi-osvity-dlya-ditej-z-glybokymy-porushennyamy-zoru/?fbclid=IwAR0RzfM3E4htUq9XmK9RycaCCBDFuCgiW04cflf9GDOvMpt9wBnBtL89gR4
\среда, 24 октября 2018 г.
Семінар для асистентів вчителів
24.10.2018 року в Інклюзивно-ресурсному
центрі Ірпінської міської ради відбувся семінар для асистентів вчителів «Робота
асистента вчителя в інклюзивному класі».
На семінарі виступила В.П.Баран, заступник начальника управління
освіти і науки Ірпінської міської ради, яка розповіла про плани на майбутнє по
створенню інклюзивного середовища в усіх навчальних закладах.
вторник, 23 октября 2018 г.
Участь у міжнародному українсько-чеському практичному семінарі «На шляху до інклюзії. Як працювати з іншістю у школі»,
23.10.2018 року директор
інклюзивно-ресурсного центру, Тимошенко-Ушакова Д.Б., взяла участь у міжнародному
українсько-чеському практичному семінарі
«На шляху до інклюзії. Як працювати з іншістю у школі», який проводився на базі
КНЗ КОР «КОІПОПК» у рамках українсько-чеського проекту з інклюзивної освіти за
сприяння департаменту освіти і науки Київської облвасної державної
адміністрації.
Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. – 261 с.
пятница, 19 октября 2018 г.
семінар для асистентів вчителя «Робота асистента вчителя в інклюзивному класі»
24.10.2018 року о 15
годині в філіалі Інклюзивно-ресурсному
центрі Ірпінської міської ради (Ірпінь, вул.Северинівська, 129а,) відбудеться семінар для асистентів вчителя «Робота асистента вчителя в
інклюзивному класі»
Програма семінару:
1. Нормативно-правова база діяльності асистента вчителя: основні функції та посадові обов’язки
2.Роль асистента педагога у створенні та впровадженні індивідуальної програми розвитку
1. Нормативно-правова база діяльності асистента вчителя: основні функції та посадові обов’язки
2.Роль асистента педагога у створенні та впровадженні індивідуальної програми розвитку
3. Взаємодія асистента
педагога з іншими учасниками навчально-виховного процесу в інклюзивному класі
среда, 17 октября 2018 г.
Проведення комплексної багатопрофільної оцінки розвитку дітей
17.10.2018, з метою проведення комплексної багатопрофільної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами шкільного віку, відбулося виїздне засідання фахівців ІРЦ ІМР додому до дівчинки з комплексними порушеннями. Надані рекомендації матері стосовно виховання доньки. Під час візиту були проведені демонстраційні заняття фахівцями центру. Розпочато акцію "Подаруй піаніно і маркерну дошку"
вторник, 16 октября 2018 г.
Зустріч з представниками влади
16.10.2018 року інклюзивно-ресурсний центр Ірпінської міської ради відвідали радник міського голови, Ю.П.Устіч, начальник управління освіти і науки Ірпінської міської ради, О.А.Білорус, заступник начальника управління освіти і науки Ірпінської , В.П.Баран.
Директор ІРЦ ІМР, , Д.Б.Тимошенко-Ушакова , розповіла про роботу центру.
Під час зустрічі були обговоренні питання щодо роботи інклюзивно-ресурсного центру, створення інклюзивного середовища, впровадження інноваційних програм, надання корекційні-розвиткової допомоги дітям з особливими освітніми потребами, створення команди супроводу та підтримка дитини.
Учасники зустрічі скоординували свої дії для подальшої співпраці у благородній справі допомоги дітям з особливими освітніми потребами та дійшли до висновку: "Треба зустрічатись! Це допомагає працювати ефективно!"
Інклюзивна група ДНЗ №1
16.10.2018 року директор
інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради, Д.Б.Тимошенко –
Ушакова, відвідала інклюзивну групу
ДНЗ №1 " Лісова пісня".
В цьому закладі адміністрацією і
педагогічним колективом створено оптимальне навчальне середовища,
відповідно до можливостей дітей з особливими освітніми потребами
Поради вчителю, асистенту вчителя
Поради вчителю, асистенту вчителя
- Асистент вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням: посадова інструкція // Практика управління закладом освіти. - 2012.- № 10. - С. 63-65.
- Афанасьєва, Л. Забезпечення соціальної справедливості: тренінг для вчителів та батьків дітей, які навчаються в інклюзивному класі / Л. Афанасьєва // Початкова освіта. - 2011. - № 46. - С. 29-31.
- Бойчук, Ю. Профес
Які обов’язки має асистент вчителя?
Які обов’язки має асистент вчителя?
Він є асистентом саме вчителя, а не дитини. Це означає, що він не прив’язаний до однієї чи кількох дітей, а працює зі всім класом.
Так, часом дитині з особливими освітніми потребами необхідно приділити більше часу, щоб, наприклад, пояснити завдання, але асистент учителя так само може пояснити щось й іншим учням.
Окрім того, своєю роботою асистент може звільнити більше часу вчителю для пояснень. Наприклад, поки асистент щось роздруковує чи роздає навчальні матеріали, вчитель ще раз роз’яснює тему або ще якось залучає дитину з особливими освітніми потребами до спільної роботи в класі. Адже спільна робота – головна мета інклюзивного навчання.
Скільки вчителів працює в інклюзивному класі?
Скільки вчителів працює в інклюзивному класі?
В інклюзивному класі працюють один учитель та один асистент учителя.
Скільки дітей може бути в інклюзивному класі?
Скільки
дітей може бути в інклюзивному класі?
Згідно з законом
“Про загальну середню освіту”, загалом у класі може бути не більше 30 учнів.
При цьому, згідно з
“Порядком організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних
закладах” (постанова Кабміну від 15 серпня 2011 р. № 872), учнів “із числа
дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку,
зниженим зором чи слухом, легкими інтелектуальними порушеннями тощо” може
бути не більше трьох та учнів “із числа дітей сліпих, глухих, з
тяжкими порушеннями мовлення, у тому числі з дислексією, розладами спектра
аутизму, іншими складними порушеннями розвитку (порушеннями слуху, зору,
опорно-рухового апарату в поєднанні з інтелектуальними порушеннями чи затримкою
психічного розвитку) або тих, що пересуваються на візках”– не більше двох.
Тобто максимальна
кількість таких дітей у класах – три, а в окремих випадках – два.
Інклюзивне навчання організовується лише для дітей з інвалідністю?
Інклюзивне
навчання організовується лише для дітей з інвалідністю?
Ні, ця думка є хибною.
Закон України “Про освіту” визначив
поняття особи з особливими освітніми потребами. Це “особа, яка
потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з
метою забезпечення її права на освіту”.
понедельник, 15 октября 2018 г.
воскресенье, 14 октября 2018 г.
Міжнародний науково-практичний семінар
10 -12 жовтня 2018 року представник Інклюзивно-ресурсного центру
Ірпінської міської ради, Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, прийняла участь у Міжнародному
науково-практичному семінарі «Сучасні технології навчання дітей з
порушеннями зору: використання в роботі вчителя ІКТ та аудіодискрипції», який відбувався на базі НРЦ «Левеня».
понедельник, 8 октября 2018 г.
Інклюзивні заклади
Заклади дошкільної освіти
Дошкільний навчальний
заклад №1 «Лісова пісня»(ясла-садок комбінованого типу) Ірпінської міської ради Київської області
Адреса закладу:08200 м. Ірпінь, вул. Ярославська, 7
http://www.lisova-pisnya.com.ua/
Контакт: (04597) 54648 DNZ1_irpin@ukr.net
воскресенье, 7 октября 2018 г.
вторник, 2 октября 2018 г.
понедельник, 1 октября 2018 г.
Інклюзивно-ресурсний центр Ірпінської міської ради
Інклюзивно-ресурсний
центр Ірпінської міської ради
Інклюзивній освіті сьогодні надається
велика увага на державному, обласному та міському рівнях, оскільки діти з
особливими освітніми потребами мають право на здобуття освіти та отримання корекційно-розвиткових послуг за
місцем проживання.
В місті Ірпені по вул. Авіаконструктора Антонова, 4а з січня місяця працює
Інклюзивно-ресурсний центр Ірпінської міської ради, який очолює Діна Борисівна
Тимошенко-Ушакова.