Страницы

пятница, 29 января 2021 г.

Інструменти для якісної роботи з дітьми з порушеннями аутистичного спектра


 29 cічня 2021 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради  відбувся семінар-тренінг від асоціаціЇ "Child.ua» ( @child.ua.) «Інструменти для якісної роботи з дитиною з аутизмом» для педагогів Ірпінського центру позашкільної освіти, фахівців клубу «Дивосвіт» та представників благодійної організації «Синій слон».

 Спікером семінару-тренінгу була Ганна Давиденко.






На семінарі-тренінгу було опрацьовано питання:

·        Як відрізнити аутизм і зрозуміти поведінку.

·        Організація освітнього простору і процесу (висновок ІПР, анкета для батьків).

·        Історії успіху в інклюзивному позашкіллі.

Учасники заходу попрацювали в групах, обговорили ідею соціальної інклюзії, отримали знання про виховання дітей з порушеннями аутистичного спектра.

Захід пройшов на високому емоційному піднесенні, сприяв встановленню партнерських стосунків між учасниками. Було намічено плани щодо співпраці та створення спільного професійного поля, де компетентні фахівці будуть мати змогу обмінюватися позитивним досвідом, підтримувати одне одного та поширювати найдієвіші інклюзивні технології .
    Директор Інклюзивно-ресурсного центру, Діна Тимошенко-Ушакова, подякувала спікерам і учасникам і запросила всіх до співпраці в створенні якісного інклюзивного середовища для дітей з особливими освітніми потребами.

Захід пройшов на високому емоційному піднесенні, сприяв встановленню партнерських стосунків між учасниками. Було намічено плани щодо співпраці та створення спільного професійного поля, де компетентні фахівці будуть мати змогу обмінюватися позитивним досвідом, підтримувати одне одного та поширювати найдієвіші інклюзивні технології .
    Директор Інклюзивно-ресурсного центру, Діна Тимошенко-Ушакова, подякувала спікерам і учасникам і запросила всіх до співпраці в створенні якісного інклюзивного середовища для дітей з особливими освітніми потребами.

воскресенье, 17 января 2021 г.

Математичеа зимова розминка












 ❄️Морозець! Морозець! Пощипай нам щічки ❄️ 

А у нас Зимова математична розминка ☃️☃️☃️


Четвертий зайвий

 Гра "Четвертий зайвий"


Мета гри: розвивати вміння класифікувати предмети за суттєвою ознакою, узагальнювати.

Важливо не тільки те, що дитина вибере зайвий предмет, але і як вона пояснить свій вибір.







пятница, 15 января 2021 г.

Продовжуємо працювати дистанційно

 Продовжуємо працювати в дистанційному режимі.

На вас чекають нові цікаві матеріали в групі вайбер. На асистентів вчителів на електронній пошті вже  чекають практичні поради. І звичайно ж, по телефону 0509857329 ви можете  отримати відповіді на свої запитання

среда, 13 января 2021 г.

Имитация и мотивация

 МОТИВАЦИЯ И ИМИТАЦИЯ

Думаю, все согласятся с тем, что чем более гибким и богатым репертуаром обладает педагог, тем более он успешен в своей профессии. Как впрочем и любой другой специалист)

Возьмём такой простой навык, как имитация. Можно ограничиться простым: "Делай так!" или "Как я!". Не все дети легко осваивают навык имитации; не всем детям нравятся задания на имитацию. Некоторым не нравится это настолько, что они уходят в глухую несознанку. 

Однако навык имитации весьма важен! одно дело физические подсказки, другое дело моделинг. Это же две большие разницы! Моделинг не такой инвазивный, при помощи моделинга обучение идёт куда шустрее и веселее! Одно дело учитель показал - ученик сделал, другое дело - много раз "рука в руке". 

Если присмотреться чуть-чуть повнимательнее, то дети, не имитирующие движения в формате занятий блоками, могут демонстрировать отличную "отсроченную имитацию" - повторять те действия, которые ведли когда-то у кого-то. Мой сын, например, пытался открутить отвёрткой ножку у стола, когда увидел, как это делает отец, этак примерно через недельку после наблюдения за ним. Мне кажется, у таких товарищей вполне может зайти видеомоделинг, а также селфивидеомоделинг. Селфивидеомоделинг, или самовидеомоделинг означает использование в качестве модели самого ученика. На видео записывают наиболее удачную демонстрацию ребёнком целевого навыка или создают видео с удачной демонстрацией навыка при помощи монтажа, а потом дают посмотреть это видео ребёнку. Зачастую после такого просмотра дети демонстрируют значительный прогресс.

Ученики, упорно игнорирующие "сделай так" за столом прекрасно, причём упорно и многократно, повторяют движения в контексте мотивационной деятельности. Род деятельности зависит от интересов ребёнка - некоторые страсть как любят стряпать, другие же увлечённо играют в "Щенячий патруль", примеров можно привести множество.

Имитации в контексте игры огромное внимание уделяют в Денверской модели раннего вмешательства. Что говорить, на этом в основном ESDM и стоит)

Мотивировать ребёнка к повторению движений взрослого может и так называемая "возвратная имитация" (в англоязычных статьях RIT) - - после того, как взрослый повторит несколько раз действия ребёнка, ребёнок начинает обращать внимание на действия взрослого и повторять их. (Смотри опять-таки Денверскую модель и статьи Brook Ingersoll).

Даже если ребёнок гений в имитации, пренебрегать возвратной имитацией и имитацией в разнообразном контексте не стоит, ибо мотивация, ибо генерализация)

Всем гибкости, богатого репертуара и креативности!

вторник, 12 января 2021 г.

ДО УВАГИ

 

НАГАДУЄМО, ЩО У ПЕРІОД З 11 СІЧНЯ 2021 РОКУ ПО 22 СІЧНЯ 2021 РОКУ ВКЛЮЧНО НАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПОСЛУГ ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ БАТЬКІВ І ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВІДБУВАЄТЬСЯ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ. СПІЛКУВАННЯ ПРОХОДИТЬ У СТВОРЕНИХ ГРУПАХ VIBER ДЛЯ БАТЬКІВ І ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ТА АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ. ТАКОЖ ПРОДОВЖУЄМО СПІЛКУВАТИСЯ ЧЕРЕЗ ZOOM. ВІДПОВІДІ НА СВОЇ ЗАПИТАННЯ МОЖНА ОТРИМАТИ ПО ТЕЛЕФОНУ ІРЦ ІМР 050 985 73 29