Інклюзивно-ресурсний центр Ірпінської міської ради
Практичні поради
Страницы
(Переместить в ...)
Главная страница
1
▼
понедельник, 30 августа 2021 г.
Міністерство освіти і науки України надає методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році.
›
ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ https:/...
Завдання та функції асистента вчителя
›
І з завданнями та функціями асистента вчителя можна ознайомитись у листі МОН від 31.08.2020 №1/9-495
Мета індивідуальної програми розвитку
›
М ета індивідуальної програми розвитку – забезпечення індивідуалізації освітнього процесу конкретної дитини шляхом адаптації та/або модифік...
Усі діти інклюзивних класів, у т.ч. діти з ООП, навчаються за освітньою програмою закладу освіти
›
Усі діти інклюзивних класів, у т.ч. діти з ООП, навчаються за освітньою програмою закладу освіти, при цьому для дітей з ООП передбачено...
До нормативно-правових актів щодо діяльності інклюзивно-ресурсних центрів внесено зміни
›
Віднедавна до нормативно-правових актів щодо діяльності інклюзивно-ресурсних центрів внесено зміни . Зокрема, усунуто норму щодо нижньої...
Перелік основних елементів забезпечення архітектурної доступності та умов для організації інклюзивного навчання в закладі освіти
›
П ерелік основних елементів забезпечення архітектурної доступності та умов для організації інклюзивного навчання в закладі освіти: доступні...
Необхідні умови формування інклюзивного середовища в закладах загальної середньої освіти
›
Необхідними умовами формування інклюзивного середовища в закладах загальної середньої освіти є подолання соціальних та психологічних бар’є...
‹
›
Главная страница
Открыть веб-версию