Страницы

пятница, 10 июля 2015 г.

ТЕСТ "БУДИНОЧОК"

Тест «Будиночок»

Мета: визначення вміння дитини орієнтуватися у своїй роботі на зразок, точно копіювати його (особливості розвитку довільної уваги)
Обладнання: чистий аркуш паперу й олівець для дитини, зразок будиночку.
Інструкція: «Подивися уважно на зразок і постарайся якомога точніше намалювати такий само будиночок на своєму папері. Якщо ти щось не так намалюєш, то стирати гумкою не можна, а потрібно поверх неправильного чи поруч намалювати правильно».







Інтерпретація результатів:
У процесі малювання спостерігають за тим, як впорається дитина із цим завданням: чи часто дивиться на зразок; чи проводить повітряні лінії над малюнком-зразком, що повторюють контури картинки; чи звіряє зроблене зі зразком; чи, мигцем глянувши на нього, малює по пам'яті; чи відволікається під час роботи; чи ставить питання тощо.
Коли дитина повідомляє про закінчення роботи, їй пропонують перевірити, чи все правильно. Якщо вона знайде неточності у своєму малюнку, їх можна виправити. Не потрібно вносити які-небудь корективи в малюнок дитини і не слід нічого підказувати.
Інтерпретація результатів:
Слабкий рівень: малюнок збільшений більш ніж у 2 рази, відсутні більше
3-х важливих деталей, неправильне штрихування даху, не вийшли елементи, що зображують тин і дим, багато розривів; на запитання про наявність помилок дитина відповідає негативно.
Середній рівень: весь малюнок скопійований з невеликим збільшенням, відсутня одна деталь, яку дитина сама домальовує після навідного запитання, допущено не більше 3-х розривів ліній.
Добрий рівень: малюнок скопійований майже точно, є невеликі помилки, пов'язані з неправильним зображенням якого-небудь елемента, його незначним збільшенням чи наявністю 1—2 розривів між лініями в тих місцях, де вони повинні бути неперервними. Дитина сама бачить і виправляє свої помилки.


Високий рівень: малюнок точно відтворений, наявні всі деталі (дим, комин тощо); збережені розміри всього малюнка й окремих його деталей; правильно зображені елементи малюнка (кільця диму, тин, штрихування на даху тощо).


Консультацію можна отримати у Діни Борисівни Тимошенко-Ушакової  (дефектолога-логопеда, психолога, сурдопедагога) за телефонами: 92-226, 0633955011.
Скайп: pmpk_irpin E-mailpmpk_irpin@ukr.net, сайт http://ydacha.net/,
www.facebook - сторінка Ірпінська психолого-медико-педагогічна консультація 

Комментариев нет:

Отправить комментарий