Страницы

четверг, 27 августа 2015 г.

ПОРЯДОК ПЕРЕВЕДЕННЯ УЧНІВ ЗНЗ ДО НАСТУПНОГО КЛАСУ

ПОРЯДОК
переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу
(витяг із Наказу Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762)

1. Цей Порядок встановлює умови та процедуру переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу.
2. Переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу (крім перших класів) до наступного класу здійснюється на підставі результатів підсумкового (семестрового та річного) оцінювання знань учнів (вихованців) та державної підсумкової атестації (для випускників початкової та основної шкіл) згідно з рішенням педагогічної ради загальноосвітнього навчального закладу, що упродовж п’яти робочих днів з дати прийняття оприлюднюється на офіційному веб-сайті загальноосвітнього навчального закладу або відповідного місцевого органу управління освітою.

З ПОЧАТКОМ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Щиро вітаю Вас з початком навчального року!


Бажаю Вам плідної роботи, творчих злетів, змістовного і корисного спілкування та задоволення від праці!

среда, 26 августа 2015 г.

ІНКЛЮЗИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД


Інклюзивний навчальний заклад – це заклад освіти, який забезпечує інклюзивну модель освіти як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми та плани, фізичне середовище, методи та форми навчання, використовує існуючі в громаді ресурси, залучає батьків, співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат у шкільному середовищі.
(Саламанкська декларація. Програма дій)

ІНКЛЮЗІЯ В ОСВІТІ


Мета інклюзії в освіті полягає у ліквідації соціальної ізольованості (виключення), що є наслідком негативного ставлення до поняття різноманітності. Відправною точкою цього поняття є переконання, що освіта є одним із основоположних прав людини і основою для більш справедливого суспільства.

ОСВІТА ВСІМ ВІДКРИВАЄ ШЛЯХ У МАЙБУТНЄ


girl_top4Не всім українцям відомий термін «інклюзивна освіта», а тим часом для батьків особливих діток це мрія і мета, що дасть змогу їхнім дітям здобути повноцінну освіту, спілкуватись зі «звичайними» однолітками і, врешті-решт, це – квиток у нормальне майбутнє, в якому є кар’єра та друзі.

АСИСТЕНТ УЧИТЕЛЯ ЗНЗ

Асистент учителя ЗНЗ з інклюзивним та інтегрованим навчанням: законодавці нарешті визначилися з посадовим окладом
§  освітні послуги надаються дітям з особливими освітніми потребами в класах з інклюзивним навчанням (для дітей з вадами фізичного та психічного розвит­ку, у тому числі дітей-інвалідів) із застосуванням особистісно орієнтованих методів навчання та з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

понедельник, 24 августа 2015 г.

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ


Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон довіри" - 0 800 500 21 802.
 Національна "гаряча лінія" по запобіганню торгівлі людьми - 0 800 500 22 503.
 Національна "гаряча лінія" з питань насильства та захисту прав дітей - 0 800 500 33 504. Цілодобовий телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім`ї - 044 451 5 4515.
 Телефон гарячої лінії UNICEF Україна - 044 254 24 506. Телефон гарячої лінії Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини - 044 253 75 897.
 Телефонна "гаряча лінія" Міністерства освіти і науки України 044 279 35 74. Можна повідомити про випадки порушеня прав дитини у школі або дитячому садку, отримати консультації по будь-яким питанням. "Гаряча лінія" працює з 10.00 до 17.008.
Консультація з питань всиновлення, створення дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім`ї - 0 800 50 543 309.
Телефон довіри по ВІЛ/СНІД. Національна лінія: 0 800 500 45 1010.
 Електронна гаряча лінія з протидії дитячій порнографії -http://internetbezpeka.org.ua11.
 Гаряча лінія "Служби розшуку дітей" - 0 800 50 14 1412.
 Урядова телефонна "гаряча лінія" - 0 800 507 309

ЭТИОЛОГИЯ НАРУШЕНИЙ РЕЧИ (ПО Н. Е. ХВАТЦОВУ)

Существует 2 вида классификации нарушений речи: клинико-педагогическая и психолого-педагогическая (по Р. Е. Левиной). По клинико-педагогической классификации все нарушения речи делятся на две группы – нарушения устной речи и нарушения письменной речи. К нарушениям устной речи относятся: дисфония, брадилалия (брадифразия), тахилалия (та-хифразия), парафразия, заикание, дислалия, ринолалия, дизартрия, алалия, афазия.

ОБСЛЕДОВАНИЕ ЛОГОПЕДА


Обследование логопеда включает следующие моменты.
1. Наблюдение за поведением и игрой (контактность, негативность, интерес к окружающему, к игрушкам, устойчивость интереса и внимания, неустойчивость, отвлекаемость и т. д.).
2. Состояние слуха и внимания:
1) дифференциация звучащих игрушек;
2) выполнение заданий, данных тихим голосом или шепотом (ребенок должен показать или дать соответствующую игрушку, картинку или выполнить поручение).
3. Зрительное внимание ребенка, наблюдательность:
1) подбор парных картинок или предметов;
2) подбор предметов к изображению;
3) подбор парных кружков или картинок, одинаковых по цвету;
4) узнавание цвета по названию.

ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ТОЧЕЧНОГО МАССАЖА ПРИ БОЯЗЛИВОСТИ, РОБОСТИ, ЗАСТЕНЧИВОСТИ



Застенчивость представляет собой не патологию, а определенную черту характера вашего ребенка. Поэтому прежде чем обращаться за помощью к врачу, попробуйте сами проследить за поведением ребенка, проанализировать его и сделать определенные выводы. Робость и застенчивость – всего лишь проявление темперамента ребенка. Со временем, постепенно начав общаться в более и более широком кругу людей, ребенок может избавиться от этой проблемы. Задача родителей в этом случае – помочь своему ребенку адаптироваться. Если вы не знаете, как правильно это сделать, или не можете в силу своего характера, лучше обратиться к домашнему психологу. Он подскажет вам, как себя вести в данной ситуации.

КАКИЕ ЗАБОЛЕВАНИЯ МОГУТ ПРИВЕСТИ К НАРУШЕНИЮ СЛУХА


Следует несколько подробнее остановиться на некоторых заболеваниях, могущих привести к снижению или потере слуха.
Отосклероз (отоспонгиноз) – это очаговое поражение костной капсулы лабиринта. Этиология данного заболевания до конца не выяснена. При данном заболевании наблюдается прогрессирующее снижение слуха, которое является следствием фиксации подножной пластинки стремени в овальном окне, вызванной возникновением отеросклеротического очага. Известны случаи, когда патологическое разрастание костной ткани распространяется на канал улитки.
Заболевание свойственно в основном для пубертатного периода, характеризуется медленным развитием. Прогрессирующая тугоухость на оба уха по типу нарушения функции звукопроводящей системы наступает без видимой причины; отмечается шум в ушах, который часто является основным неудобством для больных. Показано хирургическое лечение – стапедопластика.

МЕТОДИКА КОРРЕКЦИОННОЙ РАБОТЫ ПРИ РИНОЛАЛИИ


Коррекция при обучении тех детей с ринолалией, которые имеют только фонетические нарушения, проводится следующим образом.
1. Активация работы артикуляционного аппарата. При этом используются различные приемы, обусловленные состоянием периферического артикуляционного аппарата и врожденной патологией.
2. Образование артикуляционных звуков.
3. Дифференциация звуков для предотвращения в дальнейшем нарушения звукового анализа.
4. Уменьшение назального звучания голоса.
5. Устранение нарушений просодической стороны речи.
6. Доведение до автоматизма усвоенных навыков при свободной речи.

КАЗКА ПРО МИШЕНЯ, ЯКЕ НЕ ХОЧЕ КАКАТИ В ГОРЩИК


Час від часу в мене з’являються клієнти, які мають проблеми із випорожненнями. Інколи діти в уже досить дорослому віці (4-5років) роблять свою справу тільки в памперс або в трусики. Для таких клієнтів мені випала нагода вигадатитерапевтичну казку про мишеня, яке не хоче какати в горщик. Звичайно, окремі момент можна адаптовувати під індивідуальний випадок кожної дитини.

понедельник, 17 августа 2015 г.

ЯКЩО ВАША ДИТИНА ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШИХ...

Затримка психічного розвитку (ЗПР) - це уповільнення темпів її розвитку, що виражається у недостатньому загальному запасі знань, незрілості мислення, переважанні ігрових інтересів, швидкому пересиченні інтелектуальною діяльністю.