Страницы

суббота, 23 января 2016 г.

РІЗНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ В КЛАСІ

«Як сумістити на практиці, коли в класі 20 дітей навчається за звичайною програмою,  а дитина з  синдромом Дауна – за програмою для допоміжної  школи?»

СПЕЦІАЛІСТИ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ГРУПІ (КЛАСІ)

«Які спеціалісти повинні працювати в інклюзивній групі (класі)?
Яким документом регулюється їх кількість?»
Для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах створюються відповідні умови.

ДИТИНА З СИНДРОМОМ ДАУНА В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

Наявність асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням не вирішує всіх питань організації навчання дитини з особливими освітніми потребами.

ПРОТИПОКАЗАННЯ ДЛЯ ПРИЙОМУ ДІТЕЙ ДО ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП

Протипоказаннями для прийому дітей до інклюзивних груп дошкільних навчальних закладів є:
ІІІ і IV ступені порушень функцій організму, які не сумісні з перебуванням дитини в організованому колективі;

СТРОК ПЕРЕБУВАННЯ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ГРУПІ

Діти з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, можуть перебувати в інклюзивній групі дошкільного навчального закладу до 7 (8) років відповідно до висновку психолого-медико-педагогічної консультації залежно від рівня та ступеня порушення.

НАПОВНЮВАНІСТЬ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ

 Наповнюваність інклюзивної групи в дошкільному навчальному закладі становить до 15 осіб, з них - 1-3 дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю.

ПРИЙОМ ДІТЕЙ ДО ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП

Прийом дітей до інклюзивних груп здійснюється керівником дошкільного навчального закладу протягом календарного року за наявності місць на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

КОМУ ПОТРІБЕН ПОСТІЙНИЙ СУПРОВІД АССТЕНТА

Діти з тяжкими порушеннями опорно-рухового апарату, які самостійно не пересуваються і потребують індивідуального догляду, зараховуються до інклюзивних груп при забезпеченні постійного супроводу асистентом дитини.

ХТО ЗАРАХОВУЄТЬСЯ В ІНКЛЮЗИВНУ ГРУПУ ДНЗ

До інклюзивних груп зараховуються діти з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, які за висновком лікарсько-консультативної комісії можуть відвідувати дошкільні навчальні заклади.

понедельник, 18 января 2016 г.

ІНСТРУКТИВНО - МЕТОДИЧНА РОБОТА

14.01.2016року в кабінеті Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації  відбулася інструктивно-методична нарада з вчителями-логопедами та практичними психологами ДНЗ щодо проведення корекційно-розвивальної роботи.

ПРО ВИДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У 2015 РОЦІ


Наказ МОН України № 887 від 20.08.2015
Про видання навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами у 2015 році

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м.Київ
№ 887 від 20.08.2015
Про видання навчальної літератури
для дітей з особливими освітніми
потребами у 2015 році

КНИГИ ДЛЯ ПРОСВЕЩЕННЫХ РОДИТЕЛЕЙ

Рекомендую к чтению
     Каждый из родителей хотя бы раз, да сталкивался с проблемой - поиском книг по интересующей проблеме. Море книг, которое нас призывают купить, такое большое, что выбрать из нем нужную именно Вам книгу - трудно. Можно покупать и читать все подряд. Можно посоветоваться с друзьями и послушать их мнение о прочитанном. Я же хочу предложить Вам некоторые книги, рекомендованные психологами. Расскажу о том, какие проблемы они затрагивают.