Страницы

суббота, 23 января 2016 г.

СПЕЦІАЛІСТИ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ГРУПІ (КЛАСІ)

«Які спеціалісти повинні працювати в інклюзивній групі (класі)?
Яким документом регулюється їх кількість?»
Для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах створюються відповідні умови.
Відповідно до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 року № 872, особистісно-орієнтоване спрямування навчально-виховного процесу забезпечує асистент вчителя, який бере участь у розробленні та виконанні індивідуальних навчальних планів та програм, адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами.
Відповідно до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205, у загальноосвітніх навчальних закладах, де запроваджується інклюзивне навчання, може вводитися посада вихователя (асистента вчителя) з розрахунку 0,5 ставки на клас.
Посадові обов'язки та функції зазначеного фахівця визначені в інструктивно-методичному листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Щодо посадових обов'язків асистента вчителя» від 25.09.2012 № 1/9-675.

Окрім того, психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами здійснюється працівниками психологічної служби (практичними психологами, соціальними педагогами) закладів та відповідними педагогічними працівниками. Корекційно-розвиткові заняття проводяться відповідними вчителями-дефектологами та практичними психологами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий