«Які спеціалісти повинні працювати в
інклюзивній групі (класі)?
Яким документом регулюється їх кількість?»
Для організації інклюзивного навчання
дітей з особливими освітніми потребами у навчальних
закладах створюються відповідні умови.
Відповідно до Порядку організації
інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 15
серпня 2011 року № 872, особистісно-орієнтоване спрямування
навчально-виховного процесу забезпечує асистент вчителя, який бере участь у розробленні та виконанні індивідуальних
навчальних планів та програм, адаптує навчальні матеріали з урахуванням
індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з
особливими освітніми потребами.
Відповідно до Типових штатних нормативів загальноосвітніх
навчальних закладів, затверджених наказом
Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205, у загальноосвітніх
навчальних закладах, де запроваджується інклюзивне навчання, може вводитися посада вихователя (асистента вчителя) з розрахунку 0,5 ставки на клас.
Посадові обов'язки та функції
зазначеного фахівця визначені в інструктивно-методичному листі Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту України «Щодо посадових обов'язків асистента вчителя» від 25.09.2012 №
1/9-675.
Окрім того, психолого-педагогічне
супроводження дітей з особливими освітніми потребами здійснюється працівниками психологічної служби
(практичними психологами, соціальними педагогами) закладів та відповідними
педагогічними працівниками. Корекційно-розвиткові заняття проводяться відповідними вчителями-дефектологами та практичними
психологами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий