четверг, 26 апреля 2018 г.

26.04.2018 року, з метою комплексної багатопрофільної оцінки розвитку дітей, відбулося виїздне засідання фахівців ІРЦ ІМР в ЗДО «Радість».

вторник, 24 апреля 2018 г.

Факельна естафета "Всесвітній біг заради гармонії"


24.04.2018 пронесли вогонь Миру. У факельній естафеті "Всесвітній біг заради гармонії" учні загальноосвітніх шкіл Приірпіння і звичайно діти з особливими освітніми потребами.
Всесвітній біг заради гармонії - глобальна факельна естафета, спрямована на зміцнення дружби між народами та прокладання шляхів до справжнього миру-єдності, який починається з серця людини.

пятница, 20 апреля 2018 г.

Каталог освітніх послуг

Каталог освітніх послуг

Корекційно-розвивальна робота – це система заходів, що дозволяють вирішувати завдання своєчасної допомоги дітям, що перебувають у загальноосвітньому просторі та мають особливі освітні потреби.Із запровадженням інклюзивного навчання питання надання додаткових освітніх послуг пов’язане з принциповим положенням – забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їхнього навчання в загальноосвітніх навчальних закладах на основі особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей 

среда, 11 апреля 2018 г.

Підписання Меморандуму про співпрацю


11 квітня 2018 року на базі Броварського Палацу творчості дітей та юнацтва було проведено підписання Меморандуму про співпрацю щодо формування мережі інклюзивно-ресурсних центрів на Київщині між Благодійним Фондом Порошенка та міськими головами, головами райдержадміністрацій, районних рад, об'єднаних територіальних громад за участю голови Київської обласної державної адміністрації Горгана О.Л.
До участі у заході від міста Ірпеня долучилися мер міста, В.А.Карплюк, в.о.начальника управління освіти і науки Ірпінської міської ради, О.А.Білорус  та директор інклюзивно-ресурсного центру Д.Б.Тимошенко-Ушакова.

У ході зустрічі Марина Порошенко передала Олександру Гор

вторник, 10 апреля 2018 г.

Свято для дітей з особливими освітніми потребами

7.04.2018 року в Інклюзивно-ресурсному центрі Ірпінської міської ради  було весело та  гамірно. Туди завітали з майстер-класами і подарунками чарівні феї із благодійного фонду Ірини Зайцевої та учасниці загальнонаціонального проекту "Місіс Україна Відкритий світ 2018" та депутат Ірпінської міської ради , Віолетта Кременчук.
 Свято було чудове! Емоції зашкалювали! Малювали, розмальовували, прикрашали пасочки! Смакували солодощами, співали, танцювали.

Свято запам»ятається дітям надовго!


«Великодні дзвони»

9 квітня 2018 року група дітей з особливими освітніми потребами на чолі з директором Інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради відвідали благодійну акцію – «Великодні дзвони», яку організувала команда «Фонду волонтерів України» спільно з Національним центром ділового та культурного співробітництва - «Український дім».


Мета благодійної акції  – наповнити життя дітей любов’ю і теплом, подарувавши відчуття свята, атмосферу добра, миру та єдності.

Дітям захід дуже сподобався, адже вони отримали лише позитивні враження.

Участь у хакатоні “Інклюзія: як зробити школу приязною для всіх?”

  5-6 квітня 2018 року, спеціалісти СЗШ №2,  Тимошенко Ірина Володимирівна,  Дворецька Аліна Олександрівна, Кондратюк Марина Володимирівна, та директор Інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради, Тимошенко-Ушакова Діна Борисівна, взяли участь у першому хакатоніІнклюзія: як зробити школу приязною для всіх?”, який відбувся у Києві і був присвячений інклюзивній освіті


На хакатоні  генералізувалися  нові рішення, відбувалося
 
навчання проектній діяльності та було багато спілкування з однодумцями.

воскресенье, 8 апреля 2018 г.

Упражнения для развития языкового анализа и синтеза

Упражнения для развития языкового анализа и синтеза
  1. Определение количества слов в предложении и их последовательности. (Сколько слов в предложении «Вова читает книгу»? Какое 1? 2? 3?).
  2. Придумывание предложений, состоящих из определенного количества слов.
  3. Придумывание предложений по сюжетной картинке и определение в нем количества слов.
  4. Составление предложений из слов, данных вразбивку, или работа с так называемым деформированным текстом. (Слова потеряли свое место, нужно помочь им найти его: дети, мяч, в, играли; высокие, растут, лесу, сосны, в.)
  5. Распространение предложений путём увеличения количество слов.

Упражнения для развития слогового анализа и синтеза

Упражнения для развития слогового анализа и синтеза
1. Определение количества слогов в слове и их последовательности.(Сколько слогов в слове «молоток»? Какой 1? 2? 3?).
2. Придумывание ребенком слов с определенным количеством слогов.
3. Составление слов из слогов, данных вразбивку.(Слоги потеряли свое место, надо помочь им его найти: на-ро-во, ток-ло-мо, ка-сум).

ПАМЯТКА ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ (дыхание)

ПАМЯТКА ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ

Подготовимся к дыханию
Подготовительный комплекс
Это дыхательная разминка, позволяющая подготовить организм к проведению дыхательных упражнений, создающая возможность для последующего оттока мокроты, улучшающая микроциркуляцию и лимфоотток.

Упражнения дыхательной гимнастики

Упражнения дыхательной гимнастики

1. Снег
Ребенку предлагается подуть на вату, мелкие бумажки, пушинки и тем самым превратить обычную комнату в заснеженный лес. Губы ребёнка должны быть округлены и слегка вытянуты вперёд. Желательно не надувать щеки, при выполнении этого упражнения. 

Рекомендации по проведению дыхательной гимнастики

Рекомендации по проведению дыхательной гимнастики

1. Перед проведением дыхательной гимнастики необходимо вытереть пыль в помещении, проветрить его, если в доме имеется увлажнитель воздуха, воспользоваться им.
2. Дыхательную гимнастику не рекомендуется проводить после плотного ужина или обеда. Лучше, чтобы между занятиями и последним приемом пищи прошел хотя бы час, еще лучше, если занятия проводятся натощак.
3. Упражнения рекомендуется выполнять в свободной одежде, которая не стесняет движения.
4. Необходимо следить за тем, чтобы во время выполнения упражнений не напрягались мышцы рук, шеи, груди.

Упражнения для развития дыхания у детей с нарушением речи

Упражнения для развития дыхания у детей с нарушением речи

Правильное дыхание очень важно для развития речи, так как дыхательная система - это энергетическая база для речевой системы. Дыхание влияет на звукопроизношение, артикуляцию и развитие голоса. Дыхательные упражнения помогают выработать диафрагмальное дыхание, а также продолжительность, силу и правильное распределение выдоха. Можно использовать упражнения, при которых дыхательные мышцы работают с особым напряжением, и даже некоторые из упражнений буддийской гимнастики, способствующие развитию не только органов дыхания, но и работе сердечно-сосудистой системы.
Регулярные занятия дыхательной гимнастикой способствуют воспитанию правильного речевого дыхания с удлиненным, постепенным выдохом, что позволяет получить запас воздуха для произнесения различных по длине отрезков.

среда, 4 апреля 2018 г.

Технології навчання в інклюзивному класі


Технології навчання в інклюзивному класі
Технологія особистісно зорієнтованого навчання школярів - запам’ятовування програмового матеріалу та його відтворення (традиційна).
Диференційоване навчання-дає змогу задовольняти індивідуальні потреби, розвивати сильні сторони дітей та їхні інтереси в ході уроку
Традиційне інтенсивне навчання-орієнтоване на повне засвоєння базових умінь і понять.