вторник, 11 августа 2020 г.

Оголошення про вакансію


 

Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру  Ірпінської міської ради Київської області (м. Ірпінь, вул. Авіаконструктора Антонова, 4а.):

  • вчитель-дефектолог: дві вакантні посади (з них 0,5 ставки –  дефектолог-сурдопедагог, 0,5 ставки –  дефектолог-олігофренопедагог );

  • вчитель- логопед: одна вакантна посада;

  • психолог: дві вакантні посади;

  • вчитель-реабілітолог: одна вакантна посада.

До участі у конкурсі допускаються особи, які є громадянами України, вільно володіють державною мовою, як правило, мають вищу педагогічну освіту, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст або магістр, за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія”, за кваліфікацією  логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;  мають високі моральні якості та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки.

Необхідні документи: копія паспорта громадянина України; письмова заява про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі; копія трудової книжки; копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; письмова згода на збір та обробку персональних даних.

Документи приймаються за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а, кабінет № 11 протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення. Повна інформація про надання додаткових документів, порядок проведення конкурсу, розмір і умови оплати праці за телефонами: (04597) 61-190 або 67-000, 0509857329.

 

понедельник, 10 августа 2020 г.

Асистент вчителя

Підготувала для Вас окремі уточнення функцій асистента вчителя (за діючими нормативно-правовими документами) за умов, якщо дистанційне навчання буде знову з середини осені. Звичайно, кваліфікаційна характеристика асистента вчителя (вихователя) потребує перегляду в зв‘язку з введенням посади асистент дитини, але наразі так:
👩🏼‍🏫👩🏼‍🦱1. Організаційна. Веде встановлену документацію асистента, але не створює самостійно ІПР, організовує спільно з вчителем інклюзивне середовище класу (класний менеджмент), а в умовах дистанційної освіти організовує спільно з учителем он-лайн навчання (уроки, виховні бесіди, тощо), також допомагає організаційно в проведенні он-лайн корекційно-розвиткових занять (може знаходити ігри на платформах, мультфільми корисні для дітей), тощо; здійснює спостереження за дитиною в різних моментах шкільного життя (на уроці, під час спілкування з однолітками на перерві, в ігрових моментах), при дистанційному складає розклад занять дитини, здійснює навігацію (нагадування дзвінком, чи листом у вайбер, на мейл батькам), контролює вихід дитини спільно з батьками в прямий ефір, допомагає концентрувати увагу дитини, завчасно попереджає які матеріали необхідно приготувати батькам дитини на наступний тиждень для уроків і занять (попередньо узгоджує з логопедом, психологом і іншими фахівцями команди психолого-педагогічного супроводу КППС), контролює безпечний час проведення дитини за монітором згідно з санітарно-гігієнічними нормами та особливостями дитини (потребами, можливостями), приймає активну участь у розробці ІПР, засіданнях КППС, може ініціювати засідання команди супроводу (навіть он-лайн), однак не організовує його. Також не замінює функції вчителя: не дає самостійно завдання до уроку, не оцінює повністю самостійно, не звільняє від уроків, але перебуває в педагогічному партнерстві з усіма педагогами та батьками. 
🎨🖊2. Навчально-виховна. Здійснює у процесі підготовки до уроків разом з учителем адаптації та модифікації, відповідає за розробку індивідуальних завдань і роздаткових матеріалів для дітей із ООП (при дистанційному навчанні - так само (контролює об'єм матеріалу, час на виконання, навіть яскравість екрану, силу звуку, тощо інд. для кожної дитини)), здійснює он-лайн бесіди в ЗУМІ напр з усіма учнями класу щодо толерантності, безпеки при карантинних заходах, повагу до батьків у складний період, розуміння та виконавську дисципліну, дотримання встановленого режиму дня, важливість особистих переживань, тощо...також може нагадувати батькам про закріплення завдань фахівців на корекційно-розвиткових заняттях, надавати їм допомогу в цьому, але не виконувати завдання замість дитини та не пропонувати завдання замість логопеда, психолога, реабілітолога; повинен створювати ситуації успіху, оптимізму, впевненості в силах дитини, заохочувати. Якщо асистент вчителя помічає при дистанційному контакті психотравмуючі сімейні ситуації (нервозність батьків, невиконання з дітьми жодних завдань, надмірна вимогливість до дитини, або надмірна опіка, тощо) - повинен повідомити про це шкільного психолога та дирекцію школи. 
📊🧾3. Діагностична. Полягає виключно в порівнянні прогнозів передбачених в ІПР і реального ходу розвитку освітнього маршруту дитини. В порівнянні здобутків дитини за певний період часу, стану сформованості окремих функцій дитини в динаміці (напр. рухової, слухової, пізнавальної, сенсорної, комунікативної, тощо). Для порівняння навчальних досягнень асистент за погодженням з вчителем може розробляти коротке індивідуальне тестування та анкетування. Діагностування новоутворень , або навпаки факту деградації (розпаду) окремих навичок, чи функцій, а також коли освітній процес не залишає у розвитку дитини жодних змін, відбувається шляхом ведення індивідуального портфоліо. Можна розробляти Електронне портфоліо (Е-портфоліо дитини) за окремою технологією. 
🗓🗂4. Прогностична. Здійснює прогноз відповідно до стану сформованості функцій дитини та її компетенцій порівняно із фіксованими прогнозами в ІПР. Використовує для цього технологію "SMART-цілей". Спільно з учителем і іншими фахівцями КППС прогнозує кількість навантаження, зростання в нових знаннях і навичках на тиждень, місяць, квартал, півріччя, рік. Контролює відповідно до цього дозованість навантажень. При цьому не змінює самостійно освітню траєкторію дитини без погодження з колегами (у т ч працівниками ІРЦ) та батьками. За потреби вносить пропозиції щодо часткового відвідування уроків, невідвідування окремих уроків, та щодо комбінованих форм навчання (індивідуальна, а також позашкільна (окремі гуртки), мистецька (якщо дитина обдарована) освіта), але не може скеровувати батьків до вузьких фахівців і на інноваційні процедури (Томатіс-терапія, дельфінотерапія), тощо.) Працює спільно із фахівцями над розробкою для дитини, за потреби, індивідуального плану розвитку. 
📯🚦5. Консультативна. Функція полягає не в консультуванні батьків щодо корекційно-розвиткової складової, а виключно щодо покращення навчального процесу та умов виховання дитини в сім"Ї. Це радше не консультування, а відгуки про емоційні реакції, настрої та поведінку дитини під час тих чи інших шкільних моментів. Розповіді про успіхи дитини, про її поступ у навчальній діяльності, покращення окремих функій, які асистент вчителя може помічати виключно методом спостереження (напр.: краще запам"ятовування, посидючість, реакція, емоційна забарвленість мовлення), однак не в результаті спеціальних експериментальних досліджень щодо вищих психічних функцій, мовлення, координації, які обстежують за відповідними методиками фахівці (психолог, логопед, реабілітолог). Бесіди з батьками про прояви особливих потреб, або про те які освітні потреби вже зреалізовані та не мають місця в навчанні дитини (напр. постійна присутність асистента вчителя біля дитини на на уроці, або необхідність водити рукою дитини при письмі, контролювати записи в щоденник... )  і навпаки, при погіршенні стану дитини, а також при ситуації "без змін" можна підняти питання про необхідність ще додатково асистента дитини (на повний супровід, чи частковий), оскільки асистент вчителя педагог, а не соціальний працівник і догляд за дитиною та допомога в соціально-побутовому  орієнтуванні не входить в сферу компетенції асистента вчителя згідно з чинним законодавством.