суббота, 5 мая 2018 г.
Прийом спеціалістів ІРЦ
Повідомляємо, що в Інклюзивно-ресурсному центрі ведуть прийом вчитель-дефектолог, Євгеній Михайлович, та вчитель-логопед, Інна ІІгорівна. Прийом цих спеціалістів з 8.05.2018 буде відбуватися за адресою : м.Ірпінь, вул. Авіаконструктора Антонова, 4а (в тому ж приміщенні, де знаходиться клуб "Дивосвіт"). Телефони для довідок: 0986029021, 92-226,92-440
пятница, 4 мая 2018 г.
Зміни до Закону України “Про дошкільну освіту” в редакції від 28.09.2017 року ( оновлено)
Зміни до Закону України “Про дошкільну
освіту” в редакції від 28.09.2017 року ( оновлено)
Нове в Законі України “Про дошкільну
освіту”:
– “дошкільний навчальний заклад” змінено на “заклад дошкільної освіти”, “навчально-виховний процес” на “освітній процес”;
– посада керівника — “директор”;
– дітей приймають в заклад з одного року;
– річний план роботи не погоджують з управлінням освіти;
– режим роботи закладу не погоджують з відповідним органом управління освітою та відповідним органом управління охорони здоров’я;
-педнавантаження вихователя інклюзивної групи – 25 годин, асистента вихователя – 36 годин, практичного психолога у закладі з інклюзивними групами – 20 годин; керівника гуртка- 18 годин.
І не лише це…
– “дошкільний навчальний заклад” змінено на “заклад дошкільної освіти”, “навчально-виховний процес” на “освітній процес”;
– посада керівника — “директор”;
– дітей приймають в заклад з одного року;
– річний план роботи не погоджують з управлінням освіти;
– режим роботи закладу не погоджують з відповідним органом управління освітою та відповідним органом управління охорони здоров’я;
-педнавантаження вихователя інклюзивної групи – 25 годин, асистента вихователя – 36 годин, практичного психолога у закладі з інклюзивними групами – 20 годин; керівника гуртка- 18 годин.
І не лише це…
Джерело http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2628-1
Перебування в ЗДО дітей з особливими освітніми потребами
·
“Діти з особливими освітніми потребами можуть перебувати до семи (восьми)
років у спеціальних закладах дошкільної освіти (групах) та інклюзивних групах
закладів дошкільної освіти.
Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційної та
лікувально-відновлювальної роботи при спеціальних школах (школах-інтернатах),
санаторних школах (школах-інтернатах), навчально-реабілітаційних центрах можуть
створюватися їхні структурні підрозділи – дошкільні групи”;
(ст.11)
Подписаться на:
Сообщения (Atom)