четверг, 13 сентября 2018 г.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ВЧИТЕЛЯ-РЕАБІЛІТОЛОГА


                                                                                 З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
                                                                                         Директор ІРЦ ІМР
                                                                                         _____________Д.Б.Тимошенко- Ушакова



ПОСАДОВА  ІНСТРУКЦІЯ
 ВЧИТЕЛЯ-РЕАБІЛІТОЛОГА
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

1.  Загальна частина

            Вчитель- реабілітолог інклюзивно-ресурсного центру:
            1.1. Призначається і звільняється з посади директором інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради (ІРЦ ІМР).
            1.2. Підпорядковується безпосередньо директору ІРЦ ІМР

1.3. У своїй роботі керується Конституцією України, Законами України «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про освіту», Положенням про  інклюзивно-ресурсний центр, Основами законодавства про охорону здоров’я, Міжнародною класифікацією психічних і поведінкових розладів, іншими законодавчими та нормативними документами Кабінету Міністрів України,  Міністерства освіти і науки України, Управління освіти і науки Київської облдержадміністрації з питань роботи інклюзивно-ресурсних центрів, цією посадовою інструкцією.
2.   Завдання та обов’язки

            Вчитель- реабілітолог інклюзивно-ресурсного центру:
            2.1. Проводить діагностичну оцінку фізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами: визначає рівень її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної та загальної моторики, способу пересування тощо.
            2.2. Робить висновок на основі даних діагностичної оцінки (щодо форм організації корекційного навчання, виховання з урахуванням психофізичних можливостей та індивідуальних особливостей дитини).
            2.3. Приймає участь у засіданнях фахівців центру та узагальненнях результатів комплексної оцінки (приймається колегіальне рішення про напрями, обсяг психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами /для дитини з інвалідністю — з урахуванням індивідуальної програми реабілітації).
            2.4. Ознайомлює батьків (одного з батьків) або законних представників дитини з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічної допомоги у навчальних закладах (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти).
           2.5. Результати комплексної оцінки оформлює (в електронному та друкованому вигляді) і зберігає в центрі та надає батькам (одному з батьків) або законним представникам дитини за письмовим зверненням.
          2.6. Надає рекомендації щодо складення, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами в частині надання психолого-педагогічної допомоги, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини;
            2.7. Надає консультації та взаємодіє з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання;
            2.8. Надає методичну допомогу педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям.
2.9. Взаємодіє з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
2.10. Надає консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги  таким дітям;
2.11. Надає консультативно-просвітницьку допомогу батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
2.12. Надає корекційно-розвиткову та педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади) у межах своєї фахової компетенції.
2.13. Приймає участь та організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, майстер-класів з питань організації надання педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;
2.14. Взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної корекційно-розвиткової та педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку.
2.15. За дорученням директора розглядає листи, заяви організацій, юридичних осіб, які належать до його компетенції;
2.16. Бере участь у підготовці поточних та перспективних планів інклюзивно-ресурсного центру, організаційно-методичних документів;
2.17. Веде відповідну документацію інклюзивно-ресурсного центру;
           2.18. За дорученням директора ІРЦ ІМР установлює оперативний зв’язок (в межах своєї компетенції) з навчальними закладами міста, організаціями.

3.   Права

            Вчитель- реабілітолог інклюзивно-ресурсного центру має право:
            3.1. За дорученням директора інклюзивно-ресурсного центру представляти інтереси ІРЦ ІМР у навчальних закладах міста.
            3.2. Готувати запити на отримання відповідної інформації (яка стосується дітей з особливими освітніми потребами) від установ, організацій, навчально-виховних закладів.
            3.3. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи ІРЦ ІМР.
            3.4. Заміщувати на час відсутності у зв’язку з відпусткою, хворобою та іншими причинами директора  інклюзивно-ресурсного центру.

4.   Відповідальність

            Вчитель- реабілітолог інклюзивно-ресурсного центру відповідає за:
            4.1. Своєчасне і якісне виконання покладених обов’язків і доручень.
            4.2. Дотримання правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни.


5. Кваліфікаційні вимоги

           Вчитель- реабілітолог  інклюзивно-ресурсного центру :
            5.1. Вища освіта відповідного профілю  (професійного спрямування не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста).
            5.2.  Стаж роботи за фахом.

                                                                
                                                                                      ОЗНАЙОМЛЕНА:
                                                                                                       « ___»__________   2018  року
                                                                                                       ________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий