З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Директор
ІРЦ ІМР
_____________Д.Б.Тимошенко-
Ушакова
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
ВЧИТЕЛЯ-РЕАБІЛІТОЛОГА
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
1. Загальна частина
Вчитель- реабілітолог інклюзивно-ресурсного центру:
1.1. Призначається і
звільняється з посади директором інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської
міської ради (ІРЦ ІМР).
1.2. Підпорядковується
безпосередньо директору ІРЦ ІМР
1.3. У своїй роботі керується Конституцією
України, Законами України «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню
освіту», «Про освіту», Положенням про інклюзивно-ресурсний центр, Основами
законодавства про охорону здоров’я, Міжнародною класифікацією психічних і
поведінкових розладів, іншими законодавчими та нормативними документами
Кабінету Міністрів України, Міністерства
освіти і науки України, Управління освіти і науки Київської
облдержадміністрації з питань роботи інклюзивно-ресурсних центрів, цією
посадовою інструкцією.
2. Завдання та обов’язки
Вчитель- реабілітолог інклюзивно-ресурсного центру:
2.1. Проводить
діагностичну оцінку фізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами:
визначає рівень її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку
дрібної та загальної моторики, способу пересування тощо.
2.2. Робить висновок на
основі даних діагностичної оцінки (щодо форм організації корекційного навчання,
виховання з урахуванням психофізичних можливостей та індивідуальних
особливостей дитини).
2.3. Приймає участь у засіданнях
фахівців центру та узагальненнях результатів комплексної оцінки (приймається
колегіальне рішення
про напрями, обсяг психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми
потребами /для дитини з інвалідністю — з урахуванням індивідуальної програми реабілітації).
2.4. Ознайомлює батьків (одного з
батьків) або законних представників дитини з особливими освітніми потребами з
висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання
психолого-педагогічної допомоги у навчальних закладах (у разі здобуття дитиною
дошкільної чи загальної середньої освіти).
2.5.
Результати комплексної оцінки оформлює (в електронному та друкованому вигляді) і зберігає в центрі та надає батькам (одному з
батьків) або законним представникам дитини за письмовим зверненням.
2.6. Надає рекомендації щодо складення, виконання, коригування
індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами в
частині надання психолого-педагогічної допомоги, змісту, форм та методів
навчання відповідно до потенційних можливостей дитини;
2.7. Надає консультації та
взаємодіє з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх навчальних
закладів з питань організації інклюзивного навчання;
2.8. Надає методичну допомогу
педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх, батькам (одному з
батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо
особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям.
2.9.
Взаємодіє з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх закладів
щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки
розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
2.10.
Надає консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей
з особливими освітніми потребами стосовно мережі дошкільних, загальноосвітніх
навчальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних
освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги таким дітям;
2.11.
Надає консультативно-просвітницьку допомогу батькам (одному з батьків) або
законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні
позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
2.12.
Надає корекційно-розвиткову та педагогічну допомогу дітям з особливими
освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних
закладах (не відвідують навчальні заклади) у межах своєї фахової компетенції.
2.13.
Приймає участь та організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом
проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, майстер-класів з
питань організації надання педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми
потребами;
2.14.
Взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами
соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо
виявлення та надання своєчасної корекційно-розвиткової та педагогічної допомоги
дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку.
2.15.
За дорученням директора розглядає листи, заяви організацій, юридичних осіб, які
належать до його компетенції;
2.16.
Бере участь у підготовці поточних та перспективних планів інклюзивно-ресурсного
центру, організаційно-методичних документів;
2.17.
Веде відповідну документацію інклюзивно-ресурсного центру;
2.18. За дорученням директора ІРЦ ІМР установлює
оперативний зв’язок (в межах своєї компетенції) з навчальними закладами міста,
організаціями.
3. Права
Вчитель- реабілітолог
інклюзивно-ресурсного центру має право:
3.1. За дорученням директора
інклюзивно-ресурсного центру представляти інтереси ІРЦ ІМР у навчальних
закладах міста.
3.2. Готувати запити на
отримання відповідної інформації (яка стосується дітей з особливими освітніми
потребами) від установ, організацій, навчально-виховних закладів.
3.3. Вносити пропозиції
щодо вдосконалення роботи ІРЦ ІМР.
3.4. Заміщувати на час
відсутності у зв’язку з відпусткою, хворобою та іншими причинами директора інклюзивно-ресурсного центру.
4. Відповідальність
Вчитель- реабілітолог інклюзивно-ресурсного
центру відповідає за:
4.1. Своєчасне і якісне
виконання покладених обов’язків і доручень.
4.2. Дотримання правил
внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни.
5. Кваліфікаційні вимоги
Вчитель- реабілітолог інклюзивно-ресурсного центру :
5.1. Вища освіта
відповідного профілю (професійного спрямування не нижче ступеня
магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста).
5.2. Стаж роботи за фахом.
ОЗНАЙОМЛЕНА:
«
___»__________ 2018 року
________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий