вторник, 27 декабря 2016 г.

ХТО МАЄ ПРАВО НА ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ


Відповідно до пункту 1.6 «Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки від 12.1.2016 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 3 лютого 2016 року за № 184/28314, індивідуальна форма навчання може запроваджуватися для осіб, які:

понедельник, 26 декабря 2016 г.

ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ

ЩО ТАКЕ ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ?
Індивідуальна форма навчання в системі загальної середньої освіти є однією з форм організації навчально-виховного процесу й запроваджується для забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та обдарувань, стану здоров’я, демографічної ситуації, організації їх навчання.

НА ЩО ЗВЕРТАТИ УВАГУ ПРИ РОЗРОБЦІ Й НАПИСАННІ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ І ЗАВДАНЬ В ІНДИВІДУАЛЬНІЙ ПРОГРАМІ РОЗВИТКУ (ІПР)?


Навчальні цілі й навчальні завдання, зазначені в індивідуальній програмі розвитку, повинні допомогти дитині опанувати певні знання та вміння. Вони повинні відповідати наявному рівню розвитку дитини. У визначенні навчальних цілей і завдань беруть участь усі члени команди.

пятница, 23 декабря 2016 г.

ПРОПИСИ- ЦИФРИ


ХТО ЩО ЇСТЬ


ЩО ТАКЕ ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РЕАБІЛІТАЦІЇ


Індивідуальна програма реабілітації – комплекс оптимальних видів, форм, обсягів, строків реабілітаційних заходів з визначенням порядку й місця їх проведення, спрямованих на відновлення та компенсацію порушених або втрачених функцій організму та здатності конкретної особи виконувати види діяльності, визначені в рекомендаціях медико-соціальної експертної комісії.

ХТО ТАКИЙ УЧИТЕЛЬ-ТИФЛОПЕДАГОГ


Учитель-тифлопедагог – це педагог, який працює зі слабозорими та тотально незрячими дітьми, а також здійснює корекційна-виховну роботу з дітьми цієї категорії, у тому числі:
• проводить спостереження та спеціальну діагностику, щоб визначити сильні і слабкі сторони дитини, а також її особливі потреби;
• адаптує матеріали для уроків, адаптує навчальні посібники, програми, тестові завдання так, щоб вони були доступними для дитини;
• організує простір класу таким чином, щоб незрячій чи слабозорій дитині було зручно й безпечно перебувати в ньому;
• консультує й навчає педагогів та інших фахівців, які працюють з дитиною.

ХТО ТАКИЙ УЧИТЕЛЬ-СУРДОПЕДАГОГ


Учитель-сурдопедагог – це педагог, який працює зі слабочуючими та тотально нечуючими дітьми та проводить корекційно-виховну роботу з дітьми цієї категорії, у тому числі:
• проводить заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання, які спрямовані на формування усного мовлення дітей з порушеннями слуху – його сприймання, диференціації та відтворення;
• вивчає та фіксує стан слухо-мовленнєвого розвитку дітей, його відповідну динаміку;
• постійно співпрацює з батьками, надає їм консультативну допомогу в питаннях навчання та психофізичного розвитку дітей.

ХТО ТАКИЙ УЧИТЕЛЬ - ЛОГОПЕД


Учитель-логопед – це педагог, який працює з дітьми, які
мають мовленнєві порушення, а також здійснює корекційно-виховну роботу з дітьми даної категорії, у тому числі:

ХТО ТАКИЙ УЧИТЕЛЬ-ДЕФЕКТОЛОГ


Учитель-дефектолог – це педагог, який працює з дітьми, які мають затримку психічного розвитку, дітьми з інтелектуальною недостатністю та проводить корекційно-виховну роботу з дітьми цієї категорії, у тому числі:
• проводить поглиблене обстеження особливостей розвитку
кожної дитини, визначає її здатність до навчання, проводить роботу, спрямовану на розвиток дитини;
• підвищує пізнавальну активність і розвиває основні психічні
процеси в дітей (сприйняття, увага, пам’ять, мислення та ін.);
• розвиває комунікативну та мовну діяльність дітей;
• проводить консультування батьків, під час якого батьки навчаються необхідних прийомів навчання й виховання своєї дитини.

ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Які послуги, окрім освітніх, може отримати дитина з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі? Майже в кожному загальноосвітньому навчальному закладі працює практичний психолог.

РІЗНИЦЯ МІЖ АСИСТЕНТОМ ВЧИТЕЛЯ І АСИСТЕНТОМ ДИТИНИ

Чим відрізняється асистент учителя від асистента дитини? У більшості випадків асистентом дитини є один з батьків або осіб, які їх замінюють. Такі асистенти отримують доступ до роботи в загальноосвітньому навчальному закладі у зв’язку з необхідністю підтримки своєї дитини, яка може мати комплексні порушення розвитку. 

ЗАВДАННЯ Й ФУНКЦІЇ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ

Якими є основні завдання й функції асистента вчителя
в навчально-виховному процесі?
Основне завдання асистента вчителя – допомога вчителю в забезпеченні особистісно зорієнтованого, індивідуального підходу в освітньому процесі, зокрема у створенні
індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.

вторник, 20 декабря 2016 г.

МОВЛЕННЄВІ ПОРУШЕННЯ


До таких порушень належать:
- дислалія (порушення звуковимови);
- порушення голосу (дисфонія та афонія);
- ринолалія (порушення звуковимови і тембру голосу, пов'язане з
вродженим дефектом будови артикуляційного апарату);

ДІТИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ


Залежно від типу порушення виділяють такі категорії дітей:
 з порушеннями слуху (глухі, оглухлі, зі зниженим слухом);
 з порушеннями зору (сліпі, осліплі, зі зниженим зором);
 порушеннями інтелекту (розумове відсталі, із затримкою
психічного розвитку);

суббота, 3 декабря 2016 г.

ПРИНЦЫ И ПРИНЦЕССЫ НЕСМИЯНЫ. КОГДА РЕБЕНОК НЕ ИДЕТ НА КОНТАКТ – НЕМНОГО ОБ ЭЛЕКТИВНОМ МУТИЗМЕ.



Ох, как же я переживала – привели ребенка на консультацию, а он стоит-молчит, прячется за маму. Уже и так и этак, и мыльные пузыри и танцы с бубнами, а он молчит. Чувствуешь себя клоуном-неудачником и бесталанным психологом в одном лице.
Когда-то, по молодости, каждую такую ситуацию я воспринимала мучительно – старалась заинтересовать ребенка, анализировала из-за чего все пошло не так и судорожно искала возможность провести все необходимые методики.

понедельник, 14 ноября 2016 г.

ІНСТРУКТИВНО - МЕТОДИЧНА НАРАДА

14 листопада 2016 року на базі Ірпінської психолого-медико-педагогічної консультації відбулася  інструктивно-методична нарада для вчителів-логопедів "Логопедичний супровід дітей із особливими потребами".

среда, 2 ноября 2016 г.

КНИЖКИ НАДРУКОВАНІ ШРИФТОМ БРАЙЛЯ


Є шість крапочок – по три у два стовпчики. Це літера. Перші літери алфавіту позначають верхніми і середніми крапками шестикрапки. Для позначення наступних букв додається нижняя крапка ліворуч, потім ліворуч і праворуч, потім праворуч. Так виглядає шрифт Брайля – складний для зрячих, бо ми однаково прочитаємо його очима. А знаєте, як читають книжки сліпі дітки? Пальчиками. І бережуть ці книжки, як зіницю ока.
Літери дитина «бачить» пальчиками. Шість крапочок. Їх комбінації – це літери, цифри, математичні і хімічні знаки. Для сліпих діток такі рельєфні крапочки – це ще й малюнки: мама, тато, квіточка, ключик від дверей.
«Сліпу» систему письма ще у 1842 році розробив Луї Брайль – син французького чоботаря, який у три роки поранив очі шилом у татовій майстерні. Але дуже хотів читати, і у п’ятнадцять створив власний тактильний шрифт – він і сьогодні вважається найкращим із усіх подібних.

понедельник, 31 октября 2016 г.

ДИАГНОСТИКА СИНДРОМА ДАУНА

Диагностика синдрома Дауна
Беременная женщина может пройти обследование на выявление нарушений плода. Многие стандартные дородовые обследования способны обнаружить синдром Дауна у плода. Например, имеются специфические УЗИ-признаки синдрома. Генетические консультации с генетическими тестами (амниоцентез, биопсия хориона, кордоцентез), как правило, предлагаются семьям, риск рождения в которых ребёнка с синдромом Дауна наиболее велик
Диагностируют синдром Дауна чаще всего сразу после рождения по характерным внешним признакам.

четверг, 27 октября 2016 г.

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату

  • «Корекція мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно-рухового аппарату. Ільєнко Т.А., Стах О.Г., Трофименко Л.І.
  • «Корекція розвитку» (базова). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату. Чеботарьова О. В., Іоганова Н. А. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей із затримкою психічного розвитку

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей з тяжкими порушеннями мовлення

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей глухих та зі зниженим слухом


  • Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови для глухих дітей» для підготовчих, 1-5 класів загальноосвітніх навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, навчально-реабілітаційних центрів (авт. Федоренко О. Ф., Ломакіна О. М., Васильєва В. В., Юхимович Л. Ф., Аркуша Ю. М.).

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей з розумовою відсталістю

  • «Розвиток мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення дітей з помірною розумовою відсталістю в процесі ознайомлення з природою» для підготовчих, 1-4 класів. Хайдарова О.С., Блеч Г. О.
  • «Розвиток мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення з використанням методики ТАН-Содерберг» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Заремба В.В., Ліщук Н.І., Морозова Н.В., Блеч Г. О.
  • Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Бобренко І. В.

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей сліпих та зі зниженим зором

среда, 12 октября 2016 г.

ОБМІН ДОСВІДОМ

10 жовтня 2016 року завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації, Діна Борисівна Тимошенко- Ушакова,та студентка факультету корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, Ірина Тимошенко  провели лекцію для студентів УДПУ ім. П. Тичини. 

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА

12.10.2016 року в науково-методичному центрі управління освіти і науки Ірпінської міської ради відбулася інструктивно-методична нарада для педагогів, які працюють в інклюзивних класах.

четверг, 29 сентября 2016 г.

ПРОФИЛАКТИКА ИСТЕРИК: КАК ПЕРЕХИТРИТЬ ВЗРЫВНОЕ ПОВЕДЕНИЕ У ЧЕЛОВЕКА С АУТИЗМОМ

Профилактика истерик: как перехитрить взрывное поведение у человека с аутизмоМ 
Истерики очень часто встречаются у людей с аутизмом. В самом деле, чаще всего родители и педагоги задают следующий вопрос: «Что мне делать, если у ребенка истерика?»
Когда истерика уже началась, то наилучшая реакция — гарантировать безопасность всех присутствующих. Важно знать, что взрывное поведение не было запланировано, что очень часто его провоцируют скрытые и неожиданные факторы. Когда такое поведение уже началось, то больно всем присутствующим, в первую очередь, ребенку.
Стадии взрывного поведения

вторник, 27 сентября 2016 г.

ПОРУШЕННЯ ПИСЬМА-ПРИЧИНА ДЕЗАДАПТАЦІЇ

Порушення письма — причина дезадаптації і труднощів у молодших школярів


У літературі, присвяченій проблемам молодшого шкільного віку, активно використовується поняття «адаптація до школи». Адаптація (від лат. adaptatio — «пристосування») — процес перебудови поведінки й діяльності дитини в умовах нової соціальної ситуації. На відміну від адаптації, порушення взаємодії людини з навколишнім середовищем називають дезадаптацією.

ЩОБ ДИТИНА ЗАГОВОРИЛА

Інтенсивний і найсприятливіший період у розвитку мовлення дитини припадає на перші три роки життя. Саме в цей період усі функції центральної нервової системи в процесі природного їх формування найлегше піддаються тренуванню й вихованню. Якщо умови розвитку в цей час несприятливі, то формування мовленнєвої функції настільки спотворюється, що в подальшому не завжди вдається в повному обсязі сформувати повноцінне мовлення.

четверг, 22 сентября 2016 г.

ПОРАДИ БАТЬКАМ


Шановні батьки!
Найважливіше для дітей – це увага їх батьків. Приділяйте більше часу для спілкування з дитиною. Вислуховуйте її розповіді про школу, запитайте уточнюючі запитання. І пам’ятайте: те, що здається вам не дуже важливим, для вашого сина чи доньки може виявитися найбільш хвилюючою подією за весь день! Якщо дитина побачить ваш інтерес до її справ і турбот, вона обов’язково відчує вашу підтримку. Слухаючи її уважно, ви зможете зрозуміти, в чому малюкові потрібна ваша допомога, про що слід поговорити з учителем, що реально відбувається з дитиною після того, як ви прощаєтесь з нею біля дверей школи.

среда, 21 сентября 2016 г.

Скрипник Т. В. "Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі"

ІГРИ З ГРАФІЧНОЮ СІТКОЮ

ПОСАДОВИЙ ОКЛАД АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ

Асистент учителя ЗНЗ з інклюзивним та інтегрованим навчанням: законодавці нарешті визначилися з посадовим окладом

Алла Головко,
експерт газети «Бухгалтерія: бюджет»
(коментар до постанови КМУ «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298» від 08.07.2015 р. № 479)

пятница, 16 сентября 2016 г.

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА 15.09.2016

15.09.2916 року відбулася інструктивно-методична нарада вчителів-логопедів міста Ірпеня з  теми  «Ведення документації вчителем-логопедом ДНЗ».    
             Завідувач  психолого-медико-педагогічної консультації,  Діна Борисівна  Тимошенко-Ушакова , висвітила питання  «Сучасні підходи до ведення документації вчителем-логопедом ДНЗ» .

воскресенье, 21 августа 2016 г.

ДОПОМОГА НА ДІТЕЙ ІНВАЛІДІВ З ДИТИНСТВА

ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ

ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ= КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ

ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДЛЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДЛЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОМІРНОЮ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ

ПРОГРАМИ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

ПРОГРАМИ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 2016

ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ+КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ

ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ+КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ

ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ+КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ

ПРОГРАМА ЗПР 2016 + КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ

ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

пятница, 19 августа 2016 г.

ПЕРЕЛІК НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Навчання дітей з особливими освітніми потребами: МОН України рекомендує перелік навчальної літератури для спецшкіл

ФАХІВЦІ ПРАЦЮЮТЬ НАД ЗАПРОВАДЖЕННЯМ ЄДИНОЇ ФОРМИ ШКІЛЬНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ

ФАХІВЦІ ПРАЦЮЮТЬ НАД ЗАПРОВАДЖЕННЯМ ЄДИНОЇ ФОРМИ ШКІЛЬНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ

Питання єдиної форми шкільної документації асистента вчителя обговорили фахівці під час робочої наради, присвяченої питанням функціонування інклюзивних класів, 28 липня 2016 року в Міністерстві освіти і науки України. Робочою групою було розглянуто питання запровадження документації для інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.

ПОСІБНИК "ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ВІД А ДО Я

четверг, 23 июня 2016 г.

ЗНАЙДИ ЗАХОВАНІ БУКВИ

ЗНАЙДИ ЗАХОВАНІ БУКВИ

ЗНАЙДИ ЗАХОВАНІ БУКВИ

ТРАФАРЕТИ (БУКВИ)

ТРАФАРЕТИ (БУКВИ) -1

ТРАФАРЕТИ ЦИФР

пятница, 3 июня 2016 г.

КАКИЕ СПЕЦИАЛИСТЫ НУЖНЫ РЕБЕНКУ С ЗПРР

Какие специалисты нужны ребенку с ЗПРР
Ребенку нужны невропатолог, дефектолог, логопед, психолог.
Дефектологи занимаются с детьми двух и более лет, их работа направлена на развитие памяти, мелкой моторики, мышления. Логопеды, как правило, начинают работать с детьми, которым не менее 4–5 лет. Задача этих специалистов – научить ребенка правильной артикуляции, составлению предложений и текстов.

ЗПРР С ЭЛЕМЕНТАМИ АУТИЗМА

ЗПРР с элементами аутизма

В результате сбоев в работе ЦНС или воздействия сильных инфекций на организм ребенка может сформироваться не только отставание в речевом и психическом развитии: в ряде случаев болезнь сопровождается признаками аутизма.

ОСНОВНЫЕ ПРИЧИНЫ ЗПРР

Основные причины задержки речевого и психического развития

Задержка речевого и психоречевого развития – это не самостоятельные заболевания, а следствия отклонений в развитии головного мозга, центральной нервной системы.
Факторы, провоцирующие ЗПРР:
Болезни матери во время беременности. Нарушению развития плода может способствовать проникновение инфекции, отравление, травмы.
Кислородное голодание (гипоксия) плода в утробе матери.

КАК ВЫЯВИТЬ ЗПРР

Как выявить ЗПРР: признаки и симптомы задержки психоречевого развития
ЗПРР, если она обусловлена врожденными факторами, может начать проявлять себя в довольно раннем возрасте ребенка
Признаки задержки психоречевого развития:

ЧТО ТАКОЕ ЗПРР

Что такое ЗПРР (задержка психоречевого развития у детей)
По разным причинам малышей с отставанием в речевом развитии становится все больше. Но неразвитость речи не такая страшная проблема, если ее вовремя обнаружить и не запустить. И ответственность в этом деле ложится в первую очередь на родителей, которые должны заметить недуг, направить ребенка на полноценное обследование и выбрать ему лучших врачей. Если же отставание в речевом развитии вовремя не скорректировать, с ростом ребенка все больше будет отставать и его психика, и учиться в школе и общаться с ровесниками ему будет крайне тяжело.

понедельник, 30 мая 2016 г.

Всемирно известное пособие по коррекции аутизма издано в России

АУТИЗМ

НАЙКРАЩИЙ ПОДАРУНОК

Ви подивіться , який скарб у мене з"явився. Ціла бібліотека книг з логопедії. Дякую сім"ї Міші за такий неоціненний скарб

СИНДРОМ ДЕФИЦИТА ВНИМАНИЯ


Его признаки:
- беспокойные движения в кистях и стопах (сидя на стуле, корчатся, \"крутятся\");
- невозможность спокойно сидеть на месте, когда это необходимо;
- легкое отвлечение на посторонние стимулы;
- нетерпеливость (чуть дожидается своей очереди во время игр и различных ситуаций в коллективе);

пятница, 27 мая 2016 г.

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДА

Відповідно до Постанови КМУ від 23.05.2007 року № 757 індивідуальна програма реабілітації інваліда (ІПР) – комплекс оптимальних видів, форм, обсягів, строків реабілітаційних заходів з визначенням порядку, місця їх проведення, спрямованих на відновлення та компенсацію порушених або втрачених функцій організму і здібностей інваліда та дитини-інваліда.
Індивідуальна програма реабілітації інваліда розробляється відповідно до Державної типової програми реабілітації інвалідів, затвердженої постановою КМУ від 08.12.2006 р № 1686 “Про затвердження Державної типової програми реабілітації інвалідів”, для повнолітніх інвалідів - медико-соціальною експертною комісією (далі–МСЕК), для дітей-інвалідів – лікарсько-консультативними комісіями (далі–ЛКК) лікувально-профілактичних закладів.

среда, 25 мая 2016 г.

БЛАНКИ ГРАМОТ ДЛЯ НАГОРОДЖЕННЯ - 2


БЛАНКИ ГРАМОТ ДЛЯ НАГОРОДЖЕННЯ -1


БЛАНКИ ГРАМОТ ДЛЯ НАГОРОДЖЕННЯ


ЗНАЙДИ: ЗАКРЕСЛИ І ОБВЕДИ ЗА ЗРАЗКОМ


ДИСГРАФІЯ


Що таке дисграфія?        Дисграфія – це частковий розлад процесу письма, пов'язаний з недостатньою сформованістю психічних функцій, що беруть участь у реалізації та контролі письмової мови. Дисграфія проявляється у вигляді стійких, типових і повторюваних помилок у письмі, які не зникають самостійно, без цілеспрямованого навчання. При дисграфії також страждають читання й ефективність сприйняття.

понедельник, 23 мая 2016 г.

СЕМІНАР-ТРЕНІНГ "ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ"

23.05.2016 року завідувач   Ірпінської психолого-медико-педагогічної консультації , Тимошенко-Ушакова Діна Борисівна, ділилася досвідом роботи на семінарі – тренінгу «Подолання стресу» у Ірпінському економічному коледжі Національного університету біоресурсів і природокористування України.

четверг, 5 мая 2016 г.

ПАРК "ПАНДА"

Діти з особливими потребами відвідали парк «Панда» в м. Ірпені
4.05.2016 року, за сприяння місцевої влади та психолого-медико-педагогічної консультації Управління освіти і науки, діти з особливими потребами відвідали парк «Панда».

ПАРК "ПАНДА"-2

Сьогодні свято (просто так) для діток з особливими потребами, в тому числі з інвалідністю, продовжилось. Лунали в парку "Панда" веселі дитячі голоси.Цікаво було спостерігати,як діти із спектром аутизму, розкривалися, спілкувалися зі своїми однолітками.

пятница, 29 апреля 2016 г.

ЗАСІДАННЯ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ

28.04.2016 року на базі психолого-медико-педагогічної консультації відбулося засідання творчої групи вчителів – логопедів на тему: «Педагогічна майстерня. Розбір складних випадків логопедичної практики».

пятница, 22 апреля 2016 г.

ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ПРОХОДЖЕННЯ ДПА У 2016 РОЦІ

АУТИЗМ

27 МЕТОДОВ КОРРЕКЦИИ АУТИЗМА

Двадцать семь методов коррекции аутизма с доказанной эффективностью
Анализ 29 000 научных статей позволил установить, какие подходы к коррекции аутизма можно однозначно рекомендовать специалистам и родителям

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ З ПІДТРИМКИ ПОЗИТИВНОЇ САМООЦІНКИ У ПІДЛІТКА


На власному досвіді знаю, як важко спілкуватися з підлітками. І як їм важлива наша підтримка.
Дитині потрібно, щоб її любили, розуміли, визнавали, поважали, щоб вона була комусь потрібна і близька, щоб у неї був успіх у справах, навчанні й роботі, щоб вона могла реалізувати власні здібності, вдосконалюватися, поважати себе. Основа самооцінки дитини закладається в залежності від того, як із нею поводяться батьки. Якщо вони розуміють і приймають її, терпляче ставляться до її недоліків і промахів, вона виростає з позитивним ставленням до себе. Якщо дитину постійно «виховують», критикують і муштрують, самооцінка її виявляється низькою, хибною.

КРИЗА 3 РОКІВ


 До мене звернулася за консультацією  мама, яка має трьохрічну дитину . Вона помітила, що її донька стала вперта, непокірлива. І це її дуже хвилює. Прийшлось мамі нагадати про кризу 3 років. 
Що ж таке криза 3 років?

вторник, 29 марта 2016 г.

РОЗМАЛЬОВКИ, ЯКІ РОЗВИВАЮТЬ УВАГУ І РАХУНОК


ВИДЕО ОБ АУТИЧНОМ РЕБЕНКЕ

Вот полезное видео, на котором довольно хорошо видны ранние аутичные черты
https://www.youtube.com/watch?v=mc1H0aVqn20

МОЇ ПРАВИЛА РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ


1.Я не всезнайко 
Та я й не прагну бути ним. 
2. Я хочу, щоб мене любили. 
Тому я буду відкритою до дітей, що люблять мене 

четверг, 24 марта 2016 г.

ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ

25 березня - Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми і досягнення в сфері аутизму в Україні та інших країнах світу» 25 березня 2016 року, напередодні Всесвітнього дня поширення інформації про проблему аутизму, у Міністерстві освіти і науки України за участю заступника Міністра освіти і науки відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми і досягнення в сфері аутизму в Україні та інших країнах світу».

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНДИВІДУАЛЬНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ (2016)

суббота, 19 марта 2016 г.

ПОЧЕМУ У РЕБЕНКА СИНДРОМ ДАУНА



Суть появления синдрома Дауна до сих пор не ясна. У очень малого процента случаев (транслокации) наряду со спонтанными ошибками при делении клетки, присутствуют также родовые факторы (наследственность). Исследователи и врачи ищут главную причину, которая позволила бы выявить частоту появления людей с синдромом Дауна. При этом выявляется, что принадлежность родителей к одной этической расе, к определенным социальным слоям или местности проживания родителей не играет ни какой роли.

ЧТО ТАКОЕ СИНДРОМ ДАУНА



Человеческий организм состоит из бесчисленного количества клеток, которые различаются между собой, и каждая из них отвечает за определенный орган. Информацию о том, какая часть организма будет построена определенной клеткой и как она должна работать, мы получаем из набора хромосом

ДЕТИ С СИНДРОМОМ ДАУНА

Дорогие родители!

Вы узнали, что у вашего ребенка синдром Дауна. Радость по поводу рождения вашего ребенка омрачена. Это не такой ребенок, как Вы ожидали, он другой, не тот на которого вы надеялись. Он иначе выглядит, он ведет себя по-другому, ему нужно больше помощи в развитии, чем всем другим детям, ему нужна также терапевтическая помощь и поддержка.

четверг, 10 марта 2016 г.

У СІМ"Ї ДИТИНА ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА

Народження малюка — це завжди довгоочікуваний і хвилюючий момент для будь-якої сім'ї. Дев'ять місяців вагітності проходять в тривозі, чеканні і любові. Але що, якщо в пологовому будинку батькам кажуть, що їхня дитина не така як всі, і поправити вже нічого не можна? Синдром Дауна — це завжди шок, справитися з яким можуть не всі.

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЛЮДЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА

Нагадую, що 21 березня - Всесвітній день людей із синдромом Дауна. Закликаю долучитися до всесвітньої акції «LOTS OF SOCKS» та таким чином висловити свою підтримку людям із цим синдромом В цей день одягають різнокольорові шкарпетки аби привернути увагу до Всесвітнього Дня людей із синдромом Дауна. Підтримаємо?

ПОРАДИ ЩОДО СПІЛКУВАННЯ З ОСОБЛИВИМИ ДІТЬМИ (ПРОДОВЖЕННЯ)


ПОРАДИ ЩОДО СПІЛКУВАННЯ З ОСОБЛИВИМИ ДІТЬМИ (ПРОДОВЖЕННЯ)


ПОРАДИ ЩОДО СПІЛКУВАННЯ З ОСОБЛИВИМИ ДІТЬМИ (ПРОДОВЖЕННЯ)


ПОРАДИ ЩОДО СПІЛКУВАННЯ З ОСОБЛИВИМИ ДІТЬМИ