Які послуги, окрім освітніх, може отримати дитина
з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому
навчальному закладі?
Майже в кожному загальноосвітньому навчальному закладі працює практичний психолог.
Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу, а саме:
• Сприяння всебічному розвитку особистості школярів молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
• Визначення рівня розвитку пізнавальних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття.
• Активізація прояву пізнавальної сфери учнів.
• Діагностика та корекція проблем у поведінці окремих учнів
. • Психологічний супровід учнів 1–5-х класів у процесі їх адап-тації до навчання. • Психологічна допомога учням в їх професійному самовизначенні.
• Виявлення учнів із затримкою психічного розвитку та психологічна допомога цим учням.
• Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів.
• Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
• Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання й виховання учнів.
• Психологічний супровід учнів 11-х класів у підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).
Вищезазначені завдання реалізуються через такі напрями роботи, як:
• діагностична робота;
• корекційно-розвивальні заняття;
• психологічні тренінги;
• психологічні консультації;
• просвітницька діяльність;
• участь у роботі батьківських зборів;
• відвідування та аналіз уроків.
Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу, а саме:
• Сприяння всебічному розвитку особистості школярів молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
• Визначення рівня розвитку пізнавальних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття.
• Активізація прояву пізнавальної сфери учнів.
• Діагностика та корекція проблем у поведінці окремих учнів
. • Психологічний супровід учнів 1–5-х класів у процесі їх адап-тації до навчання. • Психологічна допомога учням в їх професійному самовизначенні.
• Виявлення учнів із затримкою психічного розвитку та психологічна допомога цим учням.
• Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів.
• Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
• Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання й виховання учнів.
• Психологічний супровід учнів 11-х класів у підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).
Вищезазначені завдання реалізуються через такі напрями роботи, як:
• діагностична робота;
• корекційно-розвивальні заняття;
• психологічні тренінги;
• психологічні консультації;
• просвітницька діяльність;
• участь у роботі батьківських зборів;
• відвідування та аналіз уроків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий