Наявність асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням не вирішує всіх питань організації навчання дитини з особливими освітніми потребами.
Умовами ефективності інклюзивного навчання є: створення відповідного середовища, індивідуалізація навчально-виховного процесу, командний підхід у вивченні можливостей та потреб дитини і планування роботи з нею, залучення батьків до процесу навчання, при необхідності розробка відповідної адаптації, підготовка педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання.
Найбільшою помилкою педагога є намагання прив'язати дитину до програми. Слід пам'ятати, що однією із обов'язкових складових, які забезпечують ефективність інклюзивного навчання, є індивідуалізація навчально-виховного процесу. На практиці вона забезпечується шляхом вивчення індивідуальних особливостей дитини, її можливостей та потреб і складанням індивідуальної програми розвитку. Визначивши наявний рівень знань та вмінь дитини у всіх сферах її розвитку, група фахівців, які працюють з дитиною, складають індивідуальну програму. Наявний рівень знань та вмінь (що дитина може натепер) є основою для планування роботи з нею.
З найкращими побажаннями Діна
Борисівна Тимошенко-Ушакової (дефектолог-логопед, психолог,
сурдопедагог.Телефони: 92-226, 0633955011.
Скайп: pmpk_irpin . E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий