суббота, 23 января 2016 г.

ДИТИНА З СИНДРОМОМ ДАУНА В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

Наявність асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням не вирішує всіх питань організації навчання дитини з особливими освітніми потребами.

Умовами ефективності інклюзивного навчання є: створення відповідного середовища, індивідуалізація навчально-виховного процесу,  командний підхід у вивченні можливостей та потреб дитини і планування роботи з нею, залучення батьків до процесу навчання, при необхідності розробка відповідної адаптації, підготовка педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання.
Найбільшою помилкою педагога є намагання прив'язати дитину до програми. Слід пам'ятати, що однією із обов'язкових складових, які забезпечують ефективність інклюзив­ного навчання, є індивідуалізація навчально-виховного процесу. На практиці вона забезпе­чується шляхом вивчення індивідуальних особливостей дитини, її можливостей та потреб і складанням індивідуальної програми розвитку. Визначивши наявний рівень знань та вмінь дитини у всіх сферах її розвитку, група фахівців, які працюють з дитиною, складають індивідуальну програму. Наявний рівень знань та вмінь (що дитина може натепер) є основою для планування роботи з нею. 


З найкращими побажаннями Діна Борисівна Тимошенко-Ушакової  (дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог.Телефони: 92-226, 0633955011.
Скайп: pmpk_irpin E-mailpmpk_irpin@ukr.net
www.facebook - сторінка Ірпінська психолого-медико-педагогічна консультація (ПМПК)


Комментариев нет:

Отправить комментарий