«Як сумістити на практиці, коли в класі 20 дітей
навчається за звичайною програмою, а дитина з синдромом Дауна – за програмою для допоміжної школи?»
Учні загальноосвітнього навчального закладу навчаються за
навчальними програмами загальноосвітніх
навчальних закладів, затвердженими Міністерством освіти і науки України.
Якщо в загальноосвітньому класі навчається дитина із синдромом Дауна, для неї розробляється індивідуальна навчальна програма.
При плануванні кожного уроку вчитель та асистент вчителя аналізують, в
які види навчальної діяльності на уроці вони зможуть максимально залучити
дитину до колективної діяльності, а на якому етапі уроку доцільною буде
індивідуальна робота дитини з асистентом вчителя. Таким чином, диференціюючи
завдання, асистент вчителя готує для дитини індивідуальні картки із завданнями,
адаптує навчальні матеріали, при
необхідності змінює зміст навчального завдання. Головне для дитини із
синдромом Дауна навчитися взаємодіяти з іншими дітьми, що можливо за умови
колективної діяльності.
Звертаємо увагу, що інклюзивне
навчання передбачає максимальне залучення дитини до класно-урочної системи разом із рештою учнів, але в
окремих випадках (на окремих уроках) асистент може займатися з дитиною
індивідуально як в класі, так і по за ним.
Комментариев нет:
Отправить комментарий