Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із
механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну
освіту.
Проводити комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку
дитини — одне із завдань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів.
Комплексне оцінювання проводять, аби: визначити особливі освітні потреби
дитини, зокрема й коефіцієнт інтелекту (IQ) розробити відповідно до потенційних
можливостей психофізичного розвитку дитини рекомендації про: програми навчання
особливості організації психолого-педагогічної допомоги. Ініціаторами
комплексного психолого-педагогічного оцінювання можуть бути лише батьки дитини
або її законні представники.
На сайті МОН розміщено для обговорення новий документ. Зверніть, буь ласка, увагу і надсилайте свої пропозиції на вказану адресу МОН «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ОБЛАСНИЙ, КИЇВСЬКИЙ ТА СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ»
Інклюзивне навчання – тема, з якої “Нова
українська школа” отримує чи не найбільше запитань. Тому ми вирішили зробити
окрему добірку з відповідями на ці запитання.
Якщо після прочитання цього матеріалу у вас залишаться
запитання – пишіть нам (поле “Напишіть нам” унизу сайту), і ми спробуємо
дати на них відповіді найближчим часом.
Сьогодні прийомний день в Інклюзивно-ресурсному центрі ( ІРЦ). Говоримо про інклюзію, про тьютора - асистента дитини. Так хто такий тьютор? Тьютор-це асистент дитини, який знаходиться поруч з нею й при цьому — навчений для роботи саме із цією дитиною. Тьютера знаходять самі батьки, які мають дитину з особливими потребами.
Рекомендації із супроводу та взаємодії з
людиною з інвалідністю
Загальні положення
·Коли Ви представляєтесь, намагайтесь потиснути руку, навіть якщо
рухи руками у людини з інвалідністю обмежені, чи якщо вона має протез.
·Запропонуйте допомогу, але почекайте, поки вона буде прийнята, і
надайте цю допомогу у той спосіб, у який Вас просить особа. Не ображайтесь на
відмову.
·Не робіть висновків, що особа з інвалідністю потребує допомоги,
тому що вона має інвалідність. Те, що Вам може здатись «боротьбою» чи
подоланням перешкод, для когось може бути гарно скерованим звичайним процесом –
у власному темпі та власним шляхом.