Страницы

среда, 10 января 2018 г.

ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ КОМПЛЕКСНОГО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ

ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ КОМПЛЕКСНОГО
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ

ОБОВ’ЯЗКОВІ
·        документи, що посвідчують особу батьків;
·        свідоцтво про народження дитини;

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту.
Проводити комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини — одне із завдань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів. Комплексне оцінювання проводять, аби: визначити особливі освітні потреби дитини, зокрема й коефіцієнт інтелекту (IQ) розробити відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини рекомендації про: програми навчання особливості організації психолого-педагогічної допомоги. Ініціаторами комплексного психолого-педагогічного оцінювання можуть бути лише батьки дитини або її законні представники.


вторник, 9 января 2018 г.

ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ОБЛАСНИЙ, КИЇВСЬКИЙ ТА СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

На сайті МОН розміщено для обговорення новий документ. Зверніть, буь ласка, увагу і надсилайте свої пропозиції на вказану адресу МОН  «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ОБЛАСНИЙ, КИЇВСЬКИЙ ТА СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ»

четверг, 4 января 2018 г.

Відповідаємо на запитання. Інклюзивне навчання

Відповідаємо на запитання. Інклюзивне навчання

Інклюзивне навчання – тема, з якої “Нова українська школа” отримує чи не найбільше запитань. Тому ми вирішили зробити окрему добірку з відповідями на ці запитання.
Якщо після прочитання цього матеріалу у вас залишаться запитання – пишіть нам (поле “Напишіть нам” унизу сайту), і ми спробуємо дати на них відповіді найближчим часом.

ПРИЙОМНИЙ ДЕНЬ В ІРЦ

Сьогодні прийомний день в Інклюзивно-ресурсному центрі ( ІРЦ). Говоримо про інклюзію, про тьютора - асистента дитини. 
Так хто такий тьютор? Тьютор-це асистент дитини, 
який знаходиться поруч з нею й при цьому — навчений для роботи саме із цією дитиною. Тьютера знаходять самі батьки, які мають дитину з особливими потребами.

Рекомендації із супроводу та взаємодії з людиною з інвалідністю

Рекомендації із супроводу та взаємодії з людиною з інвалідністю
Загальні положення
·         Коли Ви представляєтесь, намагайтесь потиснути руку, навіть якщо рухи руками у людини з інвалідністю обмежені, чи якщо вона має протез.
·         Запропонуйте допомогу, але почекайте, поки вона буде прийнята, і надайте цю допомогу у той спосіб, у який Вас просить особа. Не ображайтесь на відмову.

Допомога людині з інвалідністю

Допомога людині з інвалідністю

·         Не робіть висновків, що особа з інвалідністю потребує допомоги, тому що вона має інвалідність. Те, що Вам може здатись «боротьбою» чи подоланням перешкод, для когось може бути гарно скерованим звичайним процесом – у власному темпі та власним шляхом.