Страницы

пятница, 27 марта 2020 г.

підвищення пізнавальної діяльності учнів на уроці

Є багато інтерактивних навчальних середовищ, які можна використовувати для підвищення пізнавальної діяльності учнів на уроці: - віртуальна лабораторія – http:http://bit.ly/1JDszYw - інтелект-карти – http:https://newtonew.com/overview/mindmapping-services - сервіси інтерактивних карт та презентацій – http:http://bit.ly/1Pr2gJP - створення вікторин та опитувальників – http:http://bit.ly/1KAjtej - створення ігор – http:http://www.studystack.com/
Досить часто педагоги стикаються з проблемою, що учні не можуть запам’ятати необхідні терміни, визначення. Для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці, педагог може використовувати навчальні комп’ютерні кросворди. Переважно кросворди створюють «вручну» засобами прикладних програм – MS Office Word, MS Office Excel, Paint, що займає багато часу. Є спеціальні системи комп’ютерного створення кросвордів: «Універсальний генератор кросвордів», Compiler, Crossword Forge. Більшість педагогів, у своїй професійній діяльності, проводять тестовий контроль знань учнів на паперових носіях. Тому актуальною й важливою для педагогів професійного навчання є розробка комп’ютерних тестових завдань. Вони є більш економними, ефективними, об’єктивними й психологічно прийнятними для учнів засобоми педагогічного виміру. Для реалізації комп’ютерного тестового оцінювання знань учнів існують такі програми: - MyTest – система програм для створення й проведення комп’ютерного тестування; - NetTes – для комп’ютерного тестування знань в мережі Інтернет; - Quizalize – для організації тестування, вікторин; - Triventy – онлайн-сервіс для створення тестів або вікторин на своєму комп’ютері, а учні можуть відповідати на питання зі своїх мобільних пристроїв або ноутбуків.

Комментариев нет:

Отправить комментарий