Страницы

понедельник, 20 апреля 2015 г.

НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ СЛУХУ

НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ СЛУХУ
Головна проблема, з якою стикається дитина, яка має розлади слуху, це, безумовно, дефекти мов­лення, до яких належать:
·        недоліки вимови;
·        обмежений запас слів;
·        недостатнє засвоєння звукового складу слова, що виражається не лише в неточностях вимови, але й у помилковому написанні слів;
·        неточне розуміння й неправильне вживання слів.

Рекомендації вчителю
   Учитель у роботі з такими дітьми повинен:
·        знати рівні слухової чутливості кожного з вух дитини (для того щоб знаходитися з боку вуха з меншою втратою слуху);
·        взаємне розташування вчителя й дитини має бути таким, щоб учень бачив губи педагога, тому що такі діти добре «зчитують» з губ, що дозволяє їм розв'язати деякі проблеми;
·        учень має сидіти достатньо близько, добре бачити вчителя;
·        використовувати якомога більше унаочнень;
·        говорити чітко, голосно;
·        складний матеріал, терміни, формули доцільно надавати учню в письмовій формі;

·        час від часу переконуйтесь, що учень вас розуміє.

З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net

Комментариев нет:

Отправить комментарий