НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ СЛУХУ
Головна проблема, з якою
стикається дитина, яка має розлади слуху, це, безумовно, дефекти мовлення, до
яких належать:
·
недоліки
вимови;
·
обмежений
запас слів;
·
недостатнє
засвоєння звукового складу слова, що виражається не лише в неточностях вимови,
але й у помилковому написанні слів;
·
неточне
розуміння й неправильне вживання слів.
Рекомендації
вчителю
Учитель у роботі з такими дітьми повинен:
·
знати
рівні слухової чутливості кожного з вух дитини (для того щоб знаходитися з боку
вуха з меншою втратою слуху);
·
взаємне
розташування вчителя й дитини має бути таким, щоб учень бачив губи педагога,
тому що такі діти добре «зчитують» з губ, що дозволяє їм розв'язати деякі
проблеми;
·
учень має сидіти достатньо близько,
добре бачити вчителя;
·
використовувати якомога більше
унаочнень;
·
говорити чітко, голосно;
·
складний матеріал, терміни, формули
доцільно надавати учню в письмовій формі;
·
час від часу переконуйтесь, що учень вас
розуміє.
З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий