НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ПорушенняМ мовлення
Вчителі у своїй роботі частіше
всього зустрічаються із труднощами читання та сприйняття тексту (дислексія),
порушенням письма (дисграфія) та заїкуватими дітьми.Вчасне і правильне
визначення причини, що зумовила порушення мовлення, нерідко дає батькам і
педагогам можливість усунути її, перервавши цю ваду вже на початку її розвитку.
Рекомендації вчителю:
·
Налагодити співпрацю з
вчителем-логопедом. Виконувати усі його настанови.
·
Формувати фонематичні процеси та
мовленнєвого аналізу і синтезу.
·
Не
змушувати таких учнів відповідати на запитання з нового матеріалу на тому ж
уроці.
·
З»ясувати, яку інформацію не сприймає
дитина.
·
Запропоновувати дитині альтернативні
види подачі інформації (якщо дитина не може читати, поясніть усно, якщо не
сприймає на слух – подайте у письмовому вигляді).
·
Заохоченням підвищувати впевненість у своїх силах..
·
Обережніше
оцінювати невдачі учня.
·
Не
ставити учня із заїкуваністю в ситуацію несподіваного запитання і швидкої відповіді на
нього.
З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий