Страницы

понедельник, 20 апреля 2015 г.

НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ

НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ПорушенняМ мовлення
 Вчителі у своїй роботі частіше всього зустрічаються із труднощами читання та сприйняття тексту (дислексія), порушенням письма (дисграфія) та заїкуватими дітьми.Вчасне і правильне визначення причини, що зу­мовила порушення мовлення, нерідко дає батькам і педагогам можливість усунути її, перервавши цю ваду вже на початку її розвитку.
Рекомендації вчителю:

·        Налагодити співпрацю з вчителем-логопедом. Виконувати усі його настанови.
·        Формувати фонематичні процеси та мовленнєвого аналізу і синтезу.
·        Не змушувати таких учнів відповідати на за­питання з нового матеріалу на тому ж уроці.
·        З»ясувати, яку інформацію не сприймає дитина.
·        Запропоновувати дитині альтернативні види подачі інформації (якщо дитина не може читати, поясніть усно, якщо не сприймає на слух – подайте у письмовому вигляді).
·        Заохоченням    підвищувати     впевненість у своїх силах..
·        Обережніше оцінювати невдачі учня.

·        Не ставити учня із заїкуваністю в ситуацію несподіва­ного запитання і швидкої відповіді на нього.
З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net

Комментариев нет:

Отправить комментарий