Затримка психічного
розвитку — це вповільнення темпу розвитку психіки дитини, що виражається в
недостатності загального запасу знань, незрілості мислення, переважанні ігрових
інтересів, швидкій пересиченості в інтелектуальній діяльності.
Діти із затримкою
психічного розвитку зазвичай не створюють на уроці проблем, пов'язаних з
дисципліною. Вони із задоволенням виконують посильну роботу: роботу з
підручником за певним планом або знаходження відповіді на запитання в
параграфі; виконання полегшеного варіанта завдань матеріалу, що вивчається,
тощо. При цьому вчитель повинен пам'ятати, що таких дітей не можна обмежувати в
часі й підганяти, тому що це гальмує їх. Крім того, їм необхідні підтримка й
заохочення вчителя.
· повторюйте та закріплюйте вивчене;
Рекомендації вчителю:·
зосередьте увагу на сильних сторонах
учня і спирайтесь на них у процесі навчання;
· подавайте навчальний матеріал невеликими частинами;
З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
· подавайте навчальний матеріал невеликими частинами;
З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий