НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ ЗНИЖЕННЯМ ДО РІВНЯ РОЗУМОВОЇ ВІДСТАЛОСТІ
Такі діти мають недостатність сприймання (уповільненість, вузькість,
порушення просторового сприймання та орієнтування і т.д.)
Рекомендації вчителю:
·
використовувати диференційоване навчання
та індивідуальний підхід;
·
дотримуватися етапності у роботі;
·
створювати емоційний контакт між
дорослим і дитиною;
·
навчати наслідуванню;
·
навчати діям за зразком;
·
запобігати ухилянню від навчальної
діяльності;
·
спонукати до практичних дій;
·
формувати позитивні звички поведінки.
З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий