Мовна функція є однією з важливих психічних функцій людини.
Порушення мови негативно впливають на весь психічний розвиток
малюка, утрудняють його спілкування з тими людьми, що його оточують,
відбиваються на його діяльності, характері, поведінці. А це, у свою чергу
негативно позначається на опануванні грамоти, на успішності в цілому.
До 6 років в дитини має бути сформована мовна готовність до
навчання в школі:
- малюк повинен уміти правильно і чітко виголошувати слова і всі
звуки рідної мови, говорити досить гучно, в помірному темпі;
- малюк повинен володіти звуковим аналізом слова, тобто не лише
відрізняти звуки один від одного, але і чітко визначати їх послідовність,
визначати місце звуку в слові;
- правильно вживати іменники, що не відмінюються;
- правильно підбирати потрібні суфікси при словотворенні;
- малюк повинен логічно, послідовно, виразно, досить повно і точно
передавати зміст знайомих казок, розповідей; самостійно складати розповіді по
сюжетних картинках, просліджуючи послідовність подій і уловлюючи
причинно-наслідкові зв'язки;
- словниковий запас дитини, що вступає до школи, повинен складати
не менше 2000 слів, причому в ньому мають бути присутніми всі основні частини
мови: іменники, прикметники, дієслова, числівники, займенники, прийменники,
частки, вигуки.
Це найголовніше, на що треба звернути увагу. І дуже важливо навчити
малюка правильно говорити, терпляче добиватися від нього правильної вимови.
Консультацію
можна отримати у Діни Борисівни за телефонами: 92-226, 0633955011.
Скайп: pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
Мовна функція є однією з важливих психічних функцій людини.
Порушення мови негативно впливають на весь психічний розвиток малюка, утрудняють його спілкування з тими людьми, що його оточують, відбиваються на його діяльності, характері, поведінці. А це, у свою чергу негативно позначається на опануванні грамоти, на успішності в цілому.
До 6 років в дитини має бути сформована мовна готовність до навчання в школі:- малюк повинен уміти правильно і чітко виголошувати слова і всі звуки рідної мови, говорити досить гучно, в помірному темпі;- малюк повинен володіти звуковим аналізом слова, тобто не лише відрізняти звуки один від одного, але і чітко визначати їх послідовність, визначати місце звуку в слові;- правильно вживати іменники, що не відмінюються;- правильно підбирати потрібні суфікси при словотворенні;- малюк повинен логічно, послідовно, виразно, досить повно і точно передавати зміст знайомих казок, розповідей; самостійно складати розповіді по сюжетних картинках, просліджуючи послідовність подій і уловлюючи причинно-наслідкові зв'язки;- словниковий запас дитини, що вступає до школи, повинен складати не менше 2000 слів, причому в ньому мають бути присутніми всі основні частини мови: іменники, прикметники, дієслова, числівники, займенники, прийменники, частки, вигуки.Це найголовніше, на що треба звернути увагу. І дуже важливо навчити малюка правильно говорити, терпляче добиватися від нього правильної вимови.
Консультацію
можна отримати у Діни Борисівни за телефонами: 92-226, 0633955011.
Скайп: pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий