Страницы

понедельник, 20 апреля 2015 г.

НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ


Затримка психічного розвитку — це вповіль­нення темпу розвитку психіки дитини, що вира­жається в недостатності загального запасу знань, незрілості мислення, переважанні ігрових інтере­сів, швидкій пересиченості в інтелектуальній ді­яльності.
Діти із затримкою психічного розвитку зазви­чай не створюють на уроці проблем, пов'язаних з дисципліною. Вони із задоволенням викону­ють посильну роботу: роботу з підручником за певним планом або знаходження відповіді на запитання в параграфі; виконання полегшеного варіанта завдань матеріалу, що вивчається, тощо. При цьому вчитель повинен пам'ятати, що таких дітей не можна обмежувати в часі й підганяти, тому що це гальмує їх. Крім того, їм необхідні підтримка й заохочення вчителя.


·        повторюйте та закріплюйте вивчене;
·        заохочуйте учня;
·        підтримуйте позитивну мотивацію навчання;
·        будьте терплячі при повторному чи багаторазовому повторенні;
·        урізноманітнюйте навчальний матеріал;
·        завдання мають відповідати можливостям учнів;·        підключайте у корекційну роботу психолога.






Рекомендації вчителю:·        зосередьте увагу на сильних сторонах учня і спирайтесь на них у процесі навчання;

·        подавайте навчальний матеріал невеликими частинами;

З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп:pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net

Комментариев нет:

Отправить комментарий