Страницы

понедельник, 14 декабря 2015 г.

ВИМОГИ ДО ФРОНТАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ФФНМ


Для фронтального заняття вибирається звук, який пра­вильно  вимовляється  всіма дітьми групи. 
Мета заняття:
— уточнення артикуляції дано­го звуку;
— закріплення правильної ви­мови  його  в словах  різної складності;
— виділення на слух даної фо­неми.

1.  Підібрати вправи на закріп­лення правильної вимови зву­ку на доступному лексичному матеріалі.
2.  Пропонувати   дітям ізольо­вано вимовляти цей звук голос­но і тихо, довго і коротко.
3.  Пропонувати дітям чітко ви­мовляти різні слова з цим зву­ком, уникати вживання недиференційованих і дефектних звуків.
4.  Забезпечити розвиток фоне­матичного слуху та підготовку до звукового аналізу (виділяти звук із ряду звуків, із слів, вибирати ті предмети, малюнки, назва яких починається вказаним зву­ком, вставляти пропущений звук і називати все слово).
5.  Пропонувати завдання зрос­таючої складності.
6.  Вводити вправи на розвиток процесів мислення.
7. Заняття повинно бути дина­мічним, багатим на ігрові мо­менти.
8.  Виховувати у дітей контроль за своєю мовою, діями та від­повідями товаришів.
9. Заняття має складатися з чо­тирьох етапів: організації, пов­торення, навчання та закріп­лення нового матеріалу.

Логопед до кожного етапу повинен дати чітку інструкцію, а в кінці заняття — диферен­ційовану оцінку роботи кожної дитини, запропонувати вправи, виконання яких переконує, що мета досягнута.

Комментариев нет:

Отправить комментарий