Для фронтального заняття вибирається звук, який правильно
вимовляється всіма дітьми групи.
Мета заняття:
— уточнення артикуляції даного звуку;
— закріплення правильної вимови його в словах різної
складності;
— виділення на слух даної фонеми.
1. Підібрати вправи на закріплення правильної вимови звуку на
доступному лексичному матеріалі.
2. Пропонувати дітям ізольовано вимовляти цей звук голосно
і тихо, довго і коротко.
3. Пропонувати дітям чітко вимовляти різні слова з цим звуком,
уникати вживання недиференційованих і дефектних звуків.
4. Забезпечити розвиток фонематичного слуху та підготовку до
звукового аналізу (виділяти звук із ряду звуків, із слів, вибирати ті предмети,
малюнки, назва яких починається вказаним звуком, вставляти пропущений звук і називати
все слово).
5. Пропонувати завдання зростаючої складності.
6. Вводити вправи на розвиток процесів мислення.
7. Заняття повинно бути динамічним, багатим на ігрові моменти.
8. Виховувати у дітей контроль за своєю мовою, діями та відповідями
товаришів.
9. Заняття має складатися з чотирьох етапів: організації, повторення,
навчання та закріплення нового матеріалу.
Логопед до кожного етапу повинен дати чітку інструкцію, а в кінці
заняття — диференційовану оцінку роботи кожної дитини, запропонувати вправи,
виконання яких переконує, що мета досягнута.
Комментариев нет:
Отправить комментарий