Зміст роботи
І. Організаційна робота.
1. Обстежити мову дітей логопедичної групи, заповнити мовні картки, скласти індивідуальні плани корекційної роботи. Поділити дітей на підгрупи за діагнозами.
3. Обстежити мову дітей у групах загального призначення в ДНЗ №__.
4. Обстежити мову дітей у дошкільних установах мікрорайону (вказати яких).
5. Оформити документацію для проведення медико-педагогічної комісії з відбору дітей у логопедичні групи.
6. Організувати засідання ПМПК в ДНЗ №___.
II. Робота з медичними установами.
1. Організувати обстеження дітей психоневрологом.
2. Організувати консультації дітей у лікарів-спеціалістів.
IIІ. Робота з вихователями, музичним керівником.
1. Провести бесіди з вихователями логопедичної групи за темами:
— індивідуальні особливості мови дітей;
— динаміка розвитку мови дітей;
— закріплення правильної звуковимови у дітей.
2. Провести консультації для вихователів логопедичних груп за темами:
— завдання, зміст, вимоги до організації логопедичних годин;
— забезпечення оптимального мовного навантаження на дітей у процесі навчальної, ігрової, трудової, побутової діяльності.
3. Провести консультацію для музичного керівника «Використання логоритміки на музичних заняттях».
4. Надавати консультації вихователям груп загального призначення щодо збагачення словника, формування граматичної будови мови, розвитку зв'язного мовлення дітей.
5. Провести відкрите фронтальне заняття (тема).
6. Провести відкрите підгрупове заняття (тема).
IV. Робота з батьками.
1. Підготувати виступи на батьківських зборах логопедичної групи:
— режим і форми роботи логопедичної групи;
— результати корекційної роботи за І півріччя;
— створення умов для правильного мовного розвитку дітей у сім'ї;
— підсумки корекційного навчання дітей у логопедичній групі за рік.
2. Виступити на загальних батьківських зборах ДНЗ з доповіддю «Постановка правильної мови дитини — необхідна умова її розвитку».
3. Провести консультації для батьків вихованців логопедичної групи:
— роль батьків у корекційній роботі;
— роль сім'ї і дитячого садка в попередженні і подоланні заїкання у дітей.
4. Проводити індивідуальні заняття з дітьми в присутності батьків з метою показу прийомів логопедичної роботи.
5. Оформити ширму (папку-пересувку, стенд) на тему: «Поради батькам».
6. Запрошувати батьків на ранки та розваги з метою демонстрації правильної мови дітей.
V. Підвищення фахового рівня.
1. Опрацювати тему «Алалія»:
— оформити альбом обстеження дітей-алаліків;
— опрацювати літературу;
— скласти перспективний план роботи з дітьми-алаліками;
— скласти конспекти занять з теми;
— виготовити наочність для роботи з дітьми-алаліками.
2. Брати активну участь у роботі районного методоб'єднання логопедів.
3. Підготувати доповідь на педраду (тема).
VI. Поповнення логопедичного кабінету.
1. Придбати ТЗН.
2. Виготовити:
— альбом обстеження дітей із ЗНМ;
— зонди для постановки звуків;
— наочний матеріал для занять із звуковимови.
3. Створити посібники для розвитку мовного дихання.
Плани занять (фронтальних, підгрупових, індивідуальних). Вказується тема, мета, обладнання, хід заняття.
Комментариев нет:
Отправить комментарий