Страницы

понедельник, 14 декабря 2015 г.

ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ЛОГОПЕДА НА РІК


Зміст роботи
І. Організаційна робота.
1.  Обстежити мову дітей лого­педичної групи, заповнити мовні картки, скласти індиві­дуальні плани корекційної ро­боти. Поділити дітей на підгру­пи за діагнозами.
2.  Скласти графік роботи, оз­найомити з ним батьків, вихо­вателів.
3.  Обстежити мову дітей у гру­пах   загального   призначення в ДНЗ №__.
4.  Обстежити мову дітей у до­шкільних установах мікрорайо­ну (вказати яких).
5. Оформити документацію для проведення медико-педагогічної комісії з відбору дітей у ло­гопедичні групи.
6.   Організувати  засідання ПМПК в ДНЗ №___.
II. Робота з медичними уста­новами.
1. Організувати обстеження ді­тей психоневрологом.
2.   Організувати консультації дітей у лікарів-спеціалістів. 
IIІ. Робота з вихователями, му­зичним керівником.
1.  Провести бесіди з виховате­лями логопедичної групи за темами:
—   індивідуальні особливості мови дітей;
— динаміка розвитку мови ді­тей;
— закріплення правильної звуковимови у дітей.
2.   Провести консультації для вихователів логопедичних груп за темами:
—  завдання, зміст, вимоги до організації логопедичних го­дин;
—  забезпечення   оптимально­го мовного навантаження на ді­тей у процесі навчальної, ігро­вої, трудової, побутової діяль­ності.
3.  Провести консультацію для музичного керівника «Вико­ристання логоритміки на му­зичних заняттях».
4.  Надавати   консультації ви­хователям груп загального при­значення  щодо  збагачення словника, формування грама­тичної будови мови, розвитку зв'язного мовлення дітей.
5.  Провести відкрите фронталь­не заняття (тема).
6.  Провести відкрите підгрупове заняття (тема).
IV. Робота з батьками.
1. Підготувати виступи на бать­ківських зборах логопедичної групи:
— режим і форми роботи лого­педичної групи;
—  результати корекційної ро­боти за І півріччя;
— створення умов для правиль­ного мовного розвитку дітей у сім'ї;
—  підсумки корекційного на­вчання дітей у логопедичній групі за рік.
2.  Виступити на загальних бать­ківських зборах ДНЗ з доповід­дю «Постановка правильної мови дитини — необхідна умо­ва її розвитку».
3.   Провести консультації для батьків вихованців логопедич­ної групи:
—  роль батьків у корекційній роботі;
— роль сім'ї і дитячого садка в попередженні і подоланні за­їкання у дітей.
4.  Проводити індивідуальні за­няття з дітьми в присутності батьків з метою показу при­йомів логопедичної роботи.
5.   Оформити ширму (папку-пересувку, стенд) на тему: «По­ради батькам».
6.  Запрошувати батьків на ран­ки та розваги з метою демон­страції правильної мови дітей.
V.  Підвищення фахового рівня.
1.  Опрацювати тему «Алалія»:
— оформити альбом обстежен­ня дітей-алаліків;
—  опрацювати літературу;
— скласти перспективний план роботи з дітьми-алаліками;
—  скласти конспекти занять з теми;
—   виготовити наочність для роботи з дітьми-алаліками.
2.  Брати активну участь у ро­боті районного методоб'єднання логопедів.
3.  Підготувати доповідь на пед­раду (тема).
VI.  Поповнення логопедично­го кабінету.
1.  Придбати ТЗН.
2.  Виготовити:
—  альбом обстеження дітей із ЗНМ;
—  зонди для постановки зву­ків;
— наочний матеріал для занять із звуковимови.
3.  Створити посібники для ро­звитку мовного дихання.




Плани занять (фронтальних, підгрупових, індивідуальних). Вказується тема, мета, облад­нання, хід заняття.

Комментариев нет:

Отправить комментарий