1. Розвивати рухливість артикуляційного апарату.
2. Розвивати фонематичне сприймання, слухову увагу, вміння чути
себе.
3. Розвивати координацію рухів, дрібну моторику.
4. Розвивати всі психічні процеси.
5. Усунути вади звуковимови:
— поставити звуки (вказати які);
— провести диференціацію звуків (вказати яких);
— автоматизувати поставлені звуки у складах (прямих, обернених,
із збігом приголосних);
— автоматизувати звуки у словах (з прямими, оберненими складами, із
збігом приголосних);
— автоматизувати поставлені звуки у реченнях, зв'язному тексті.
6. Підготувати до звукового аналізу слів. Вчити:
— визначати місце звука в слові (на початку, в кінці, в середині слова);
— визначати кількість складів, виділяти наголошений склад;
— розрізняти слова, подібні за звучанням;
— розрізняти слова з парними звуками;
— розрізняти слова у фразі;
— запам'ятовувати і відтворювати ряд слів.
7. Збагачувати словниковий запас:
— розширити, уточнити словник (вказати який);
— навчити вживати узагальнюючі поняття (вказати які);
— вправляти у встановленні причинно-наслідкових зв'язків, у
класифікації, вилученні зайвого предмета;
— навчити вимовляти слова складної структури.
8. Формувати граматичну будову мови:
— навчити дотримуватись порядку слів у реченні;
— вправляти у вживанні збірних іменників;
— навчити правильно чергувати звуки в основі при відмінюванні
іменників, дієслів;
— навчити правильно користуватись сполучниками та сполучними словами у
складнопідрядних реченнях.
9. Навчити контролювати свою мову.
Комментариев нет:
Отправить комментарий