Страницы

понедельник, 14 декабря 2015 г.

ОРІЄНТОВНИЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ


1. Розвивати рухливість арти­куляційного апарату.
2. Розвивати  фонематичне сприймання, слухову увагу, вміння чути себе.
3.  Розвивати координацію ру­хів, дрібну моторику.
4.  Розвивати всі психічні про­цеси.

5.  Усунути вади звуковимови:
—  поставити звуки (вказати які);
— провести диференціацію зву­ків (вказати яких);
—  автоматизувати поставлені звуки у складах (прямих, обер­нених, із збігом приголосних);
— автоматизувати звуки у сло­вах (з прямими, оберненими складами, із збігом приголос­них);
—  автоматизувати поставлені звуки у реченнях, зв'язному тексті.
6.   Підготувати до звукового аналізу слів. Вчити:
— визначати місце звука в слові (на початку, в кінці, в середині слова);
—  визначати кількість складів, виділяти наголошений склад;
—  розрізняти слова, подібні за звучанням;
—  розрізняти слова з парними звуками;
— розрізняти слова у фразі;
—  запам'ятовувати і відтворю­вати ряд слів.
7. Збагачувати словниковий за­пас:
—  розширити, уточнити слов­ник (вказати який);
— навчити вживати узагальню­ючі поняття (вказати які);
—  вправляти у встановленні причинно-наслідкових зв'язків, у класифікації, вилученні зай­вого предмета;
—  навчити вимовляти слова складної структури.
8. Формувати граматичну будо­ву мови:
—  навчити дотримуватись по­рядку слів у реченні;
—  вправляти у вживанні збір­них іменників;
—  навчити правильно чергува­ти звуки в основі при відміню­ванні  іменників, дієслів;
— навчити правильно користу­ватись сполучниками та спо­лучними словами у складнопід­рядних реченнях.
9. Навчити контролювати свою мову.


Комментариев нет:

Отправить комментарий