1. Визначити тему та мету заняття.
2. Виділити предметний та дієслівний словник, словник ознак, які
діти мають засвоїти в активній мові.
3. Підібрати лексичний і граматичний матеріал, враховуючи тему та
мету заняття, мовні та психологічні особливості дітей.
4. Визначити основні етапи заняття, забезпечити їх взаємозв'язок і
взаємообумовленість.
5. Підкреслити наявність навчального моменту і послідовного
закріплення нового матеріалу.
6. Забезпечити поступову зміну мовних та розвиваючих завдань, їх
зростаючу складність.
7. Використати різноманітні ігрові і дидактичні вправи з
елементами змагання, контролю за своїми діями й діями товаришів.
8. При визначенні програмового матеріалу врахувати зону ближнього
розвитку дошкільників, потенційні можливості для розвитку психічних процесів,
складних форм сприймання та уявлення.
9. Передбачити прийоми, які забезпечують індивідуальний підхід і
залучення дітей до активної мовної та пізнавальної діяльності.
10. Повторювати засвоєний матеріал.
Комментариев нет:
Отправить комментарий