понедельник, 14 декабря 2015 г.

ПІДГОТОВКА ДО ЛОГОПЕДИЧНИХ ЗАНЯТЬ


1.  Визначити тему та мету за­няття.
2.  Виділити предметний та ді­єслівний словник, словник оз­нак, які діти мають засвоїти в активній мові.
3.  Підібрати лексичний і грама­тичний матеріал, враховуючи тему та мету заняття, мовні та психологічні особливості дітей.

4. Визначити основні етапи за­няття, забезпечити їх взає­мозв'язок і взаємообумовленість.
5.   Підкреслити наявність на­вчального моменту і послідов­ного закріплення нового мате­ріалу.
6.  Забезпечити поступову зміну мовних та розвиваючих завдань, їх зростаючу складність.
7.   Використати різноманітні ігрові і дидактичні вправи з елементами змагання, контро­лю за своїми діями й діями то­варишів.
8. При визначенні програмово­го матеріалу врахувати зону ближнього розвитку дошкіль­ників, потенційні можливості для розвитку психічних проце­сів, складних форм сприйман­ня та уявлення.
9.   Передбачити прийоми, які забезпечують індивідуальний підхід і залучення дітей до ак­тивної мовної та пізнавальної діяльності.

10.   Повторювати засвоєний матеріал.

Комментариев нет:

Отправить комментарий