1.Розвиток елементарних математичних уявлень:
— рахування в межах 5—10;
— порівняння предметів;
— вибір предметів за заданим числом;
— поняття величини предметів;
— розрізнення геометричних форм;
— орієнтація в просторі.
2. Малювання:
— вміння
тримати олівець;
— проведення горизонтальної лінії;
- проведення вертикальної лінії;
— малювання кола;
— малювання овалу;
— знання кольорів.
3. Ліплення:
— кульки;
— ковбаски;
— бублики.
4. Аплікація:
— вміння тримати ножиці;
— різання паперу вздовж, поперек;
— вирізання кола, овалу;
— складання візерунка з геометричних форм.
5. Конструювання:
— складання цілого з частин (малюнки, кубики);
— конструювання із сірників, паличок, смужок, кубиків.
6. Рухові навички:
— стрибки на одній нозі;
— стрибки на двох ногах з просуванням вперед, назад;
— підскоки;
— удар м'яча в підлогу, підкидання його вгору;
— кочення м'яча у ворота;
— метання м'яча в ціль;
— лазіння по спортивній драбині вгору, вниз;
— вміння тримати рівновагу (ходити по дошці прямо, боком, ходити
по похилій дошці, стояти на одній нозі).
7. Самообслуговування, побутова праця:
— розстібання, застібання ґудзиків, шнурування черевиків;
— миття рук, користування милом, рушником;
навички користування столовим приладдям, серветкою;
— накривання на стіл, застеляння постелі, прибирання
іграшок.
8. Ігри:
— участь у рухливих, дидактичних, сюжетно-рольових іграх;
— цілеспрямованість ігрового процесу.
Одержані результати обстеження вихователь порівнює з програмовими
вимогами цієї та попередньої вікової групи і таким чином визначає обсяг
матеріалу для різних видів діяльності та послідовність його подачі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий