понедельник, 14 декабря 2015 г.

СХЕМА ОБСТЕЖЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ ТА НАВИЧОК ДІЕЙ


1.Розвиток елементарних математичних уявлень:
— рахування в межах 5—10;
—  порівняння предметів;
—  вибір предметів за заданим числом;
—  поняття величини предме­тів;
—  розрізнення геометричних форм;
— орієнтація в просторі. 

2. Малювання:
— вміння тримати олівець;
—  проведення горизонтальної лінії;
-     проведення вертикальної лінії;
—  малювання кола;
—  малювання овалу;
—  знання кольорів.
3.  Ліплення:
—  кульки;
—  ковбаски;
—  бублики.
4.  Аплікація:
—  вміння тримати ножиці;
—  різання паперу вздовж, по­перек;
—  вирізання кола, овалу;
—  складання візерунка з гео­метричних форм.
5.  Конструювання:
—  складання цілого з частин (малюнки, кубики);
—  конструювання із сірників, паличок, смужок, кубиків.
6.  Рухові навички:
—  стрибки на одній нозі;
— стрибки на двох ногах з про­суванням вперед, назад;
—  підскоки;
—  удар м'яча в підлогу, підки­дання його вгору;
—  кочення м'яча у ворота;
—  метання м'яча в ціль;
—  лазіння по спортивній дра­бині вгору, вниз;
—   вміння тримати рівновагу (ходити по дошці прямо, бо­ком, ходити по похилій дошці, стояти на одній нозі).
7.  Самообслуговування, побу­това праця:
—  розстібання, застібання ґуд­зиків, шнурування черевиків;
—   миття рук,  користування милом, рушником;
навички користування сто­ловим приладдям, серветкою;
—  накривання на стіл, засте­ляння  постелі,  прибирання іграшок.
8.  Ігри:
— участь у рухливих, дидактич­них, сюжетно-рольових іграх;
—   цілеспрямованість ігрового процесу.

Одержані результати обсте­ження вихователь порівнює з програмовими вимогами цієї та попередньої вікової групи і та­ким чином визначає обсяг матеріалу для різних видів діяль­ності та послідовність його под­ачі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий