Страницы

вторник, 16 февраля 2016 г.

ДІАГНОСТИЧНЕ ВИВЧЕННЯ В ДНЗ№17

Сьогодні в ДНЗ №17 В ДНЗ 17 відбулося діагностичне вивчення дітей, які мають порушення мовлення. 




Згідно Положення на вивченні були присутні 5 кваліфікованих спеціалістів.
Під час вивчення було використано багато методів. Один із них, принцип динамічного вивчення дитини-логопата, полягає в тому, що під час обстеження важливо виявити не тільки те, що дитина знає і вміє, а й її здатність до навчання, тобто виявити рівень її научуваності. Цей принцип випливає з теорії Л.С. Виготського про співвідношення навчання і розвитку, відповідно до якої виокремлюються зона актуального розвитку, що визначається завданнями, які дитина вирішує самостійно, і зона найближчого розвитку, що визначається завданнями, з якими дитина справляється за допомогою дорослого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий