Страницы

вторник, 20 декабря 2016 г.

ДІТИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ


Залежно від типу порушення виділяють такі категорії дітей:
 з порушеннями слуху (глухі, оглухлі, зі зниженим слухом);
 з порушеннями зору (сліпі, осліплі, зі зниженим зором);
 порушеннями інтелекту (розумове відсталі, із затримкою
психічного розвитку);
 з мовленнєвими порушеннями;
 з порушеннями опорно-рухового апарату;
 зі складною структурою порушень (розумово відсталі сліпі чи
глухі; сліпоглухонімі та ін.);
 емоційно-вольовими порушеннями та дітей з аутизмом
Поділяють:
- вроджені порушення, спричинені шкідливим впливом на плід
генетичних факторів,інтоксикацій, інфекцій, травм, порушенням живлення, гормональним розладами, резусною несумісністю груп крові матері та дитини, впливом медичних препаратів, алкоголю наркотичних та отруйних речовин .
- набуті порушення зумовлені, переважно, різноманітними
шкідливими впливами на організм дитини під час народження та у наступні періоди розвитку (механічні ушкодження плоду, тяжкі пологи, пологова асфіксія, крововиливи у мозок, інфекційні захворювання тощо).
Навчання та виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку здійснюється з урахуванням особливостей їхнього розвитку, використанням специфічних заходів та організаційних форм навчальної роботи, залежно від характеру розладу.


Діти з особливостями психофізичного розвитку мають, як і всі інші діти, певні права, серед яких і право на отримання якісної світи. Так, діти з особливостями психофізичного розвитку мають юридичне право навчатися в масових загальноосвітніх школах.


З повагою Діна Борисівна Тимошенко-Ушакова, завідувач Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації дефектолог-логопед, психолог, сурдопедагог). Тел.: (04597)92-226,098-602-90-21. Скайп pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net

Комментариев нет:

Отправить комментарий