четверг, 13 сентября 2018 г.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ВЧИТЕЛЯ-ДЕФЕКТОЛОГА


З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
                                                                                         Директор ІРЦ ІМР
                                                                                         _____________Д.Б.Тимошенко- Ушакова


ПОСАДОВА  ІНСТРУКЦІЯ
ВЧИТЕЛЯ-ДЕФЕКТОЛОГА (корекційного педагога) ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ

1.  Загальна частина

            Вчитель-дефектолог інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради:
            1.1. Призначається і звільняється з посади директором  інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради (ІРЦ ІМР).
            1.2. Підпорядковується безпосередньо директору  ІРЦ ІМР.
            1.3. У своїй роботі керується Конституцією України, Законами України «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про освіту», Положенням про  інклюзивно-ресурсний центр, Основами законодавства про охорону здоров’я, Міжнародною класифікацією психічних і поведінкових розладів, іншими законодавчими та нормативними документами Кабінету Міністрів України,  Міністерства освіти і науки України, Управління освіти і науки Київської облдержадміністрації з питань роботи інклюзивно-ресурсних центрів, цією посадовою інструкцією.


2.   Завдання та обов’язки

            Вчитель-дефектолог інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради::
            2.1. Проводить діагностичну оцінку навчальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами: визначає рівень сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до навчальної програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку.
            2.2. Робить висновок на основі даних діагностичної оцінки (щодо форм організації корекційного навчання, виховання з урахуванням потенційних можливостей та індивідуальних особливостей дитини).
            2.3. Приймає участь у засіданнях фахівців центру та узагальненнях результатів комплексної оцінки (приймається колегіальне рішення про напрями, обсяг психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами /для дитини з інвалідністю — з урахуванням індивідуальної програми реабілітації).
            2.4. Ознайомлює батьків (одного з батьків) або законних представників дитини з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічної допомоги у навчальних закладах (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти).
            2.5. Результати комплексної оцінки оформлює (в електронному та друкованому вигляді) і зберігає в центрі та надає батькам (одному з батьків) або законним представникам дитини за письмовим зверненням.
           2.6. Надає рекомендації щодо складення, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами в частині надання психолого-педагогічної допомоги, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини.
            2.7. Надає консультації та взаємодіє з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання.
            2.8. Надає методичну допомогу педагогічним працівникам дошкільних і загальноосвітніх закладів, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям.
            2.9. Взаємодіє з педагогічними працівниками дошкільних і  загальноосвітніх закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
            2.10. Надає консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги  таким дітям.
            2.11. Надає консультативно-просвітницьку допомогу батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей.
            2.12. Надає корекційно-розвиткову та педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади) у межах своєї фахової компетенції.
            2.13. Приймає участь та організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, майстер-класів з питань організації надання педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.
            2.14. Взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної корекційно-розвиткової та педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку.
           2.15. За дорученням директора розглядає листи, заяви організацій, юридичних осіб, які належать до його компетенції.
           2.16. Бере участь у підготовці поточних та перспективних планів міського інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради:, організаційно-методичних документів.
           2.17. Веде відповідну документацію інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради:;
           2.18. За дорученням завідувача ІРЦ установлює оперативний зв’язок (в межах своєї компетенції) з навчальними закладами міста, організаціями.
            2.19. Відповідає за надання в тимчасове користування спеціальних підручників для дітей, які перебувають на індивідуальному чи інклюзивному навчанні.

          
3.   Права

            Вчитель-дефектолог інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради: має право:
            3.1. За дорученням директора інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради представляти інтереси ІРЦ ІМР у навчальних закладах міста.
            3.2. Готувати запити на отримання відповідної інформації (яка стосується дітей з особливими освітніми потребами) від установ, організацій, навчально-виховних закладів.
            3.3. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи ІРЦ ІМР.
            3.4. Заміщувати на час відсутності у зв’язку з відпусткою, хворобою та іншими причинами директора  інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради.

4.   Відповідальність

            Вчитель-дефектолог інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради:відповідає за:
            4.1. Своєчасне і якісне виконання покладених обов’язків і доручень.
            4.2. Дотримання правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни.


5. Кваліфікаційні вимоги

             Вчитель-дефектолог інклюзивно-ресурсного центру Ірпінської міської ради::
            5.1. Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста.
           
                                                                
                                                                                                    ОЗНАЙОМЛЕНИЙ:
                                                                                                       « __» _____  2018 року
                                                                                                       ______________

Комментариев нет:

Отправить комментарий