четверг, 16 апреля 2015 г.

ПОРАДА ЛОГОПЕДА



   Мовна функція є однією з важливих психічних функцій людини.

  Порушення мови негативно впливають на весь психічний розвиток малюка, утрудняють його спілкування з тими людьми, що його оточують, відбиваються на його діяльності, характері, поведінці. А це, у свою чергу негативно позначається на опануванні грамоти, на успішності в цілому.

  До 6 років в дитини має бути сформована мовна готовність до навчання в школі: 
  - малюк повинен уміти правильно і чітко виголошувати слова і всі звуки рідної мови, говорити досить гучно, в помірному темпі;
  - малюк повинен володіти звуковим аналізом слова, тобто не лише відрізняти звуки один від одного, але і чітко визначати їх послідовність, визначати місце звуку в слові;
  - малюк повинен правильно будувати речення різної конструкції, погоджувати слова в роді, числі і відмінку;
  - правильно вживати іменники, що не відмінюються;
  - правильно підбирати потрібні суфікси при словотворенні;
  - малюк повинен логічно, послідовно, виразно, досить повно і точно передавати зміст знайомих казок, розповідей; самостійно складати розповіді по сюжетних картинках, просліджуючи послідовність подій і уловлюючи причинно-наслідкові зв'язки;
  - словниковий запас дитини, що вступає до школи, повинен складати не менше 2000 слів, причому в ньому мають бути присутніми всі основні частини мови: іменники, прикметники, дієслова, числівники, займенники, прийменники, частки, вигуки.
  Це найголовніше, на що треба звернути увагу. І дуже важливо навчити малюка правильно говорити, терпляче добиватися від нього правильної вимови.
         Консультацію можна отримати у Діни Борисівни за телефонами: 92-226, 0633955011.
Скайп: pmpk_irpin. E-mail: pmpk_irpin@ukr.net 



  

Комментариев нет:

Отправить комментарий