пятница, 10 июля 2015 г.

МЕТОДИКА "ПАЛИЧКИ І ХРЕСТИКИ"

Методика «Палички і хрестики»

Мета: визначення рівня сформованості саморегуляції і стилю навчальної діяльності.
Обладнання: аркуш із зошита в клітинку з завданням.
Методика проведення: Дитині пропонують аркуш у клітинку з полями, на першому рядку зверху написаний зразок завдання: І+І+І-І+І+І-І+І тощо. Пропонують у такому самому порядку писати палички і хрестики протягом 5 хв., дотримуючись таких правил:

1.     пиши палички і хрестики точно в такій же послідовності;
2.     переходь на інший рядок після знака «-»;
3.     не пиши на полях;
4.     пиши кожен знак в одній клітинці;
5.     дотримуйся відстані між рядками в дві клітинки.
Усі правила можна спочатку роз'яснити і показати дитині.
Оцінка результатів:
5 балів - дитина точно виконує інструкції протягом усього завдання, не відволікається, сама знаходить і виправляє помилки, намагається працювати акуратно, не поспішає здати роботу по закінченні і намагається ще раз перевірити написане.
4 бали - дитина робить більше помилок, але не зважає на них і не намагається виправити, не дуже піклується про якість виконання роботи, не прагне до успіху.
3 бали - дитина байдужа до результатів роботи, не прагне виправляти помилки, не дотримується всіх правил інструкції.

2 бали - дитина виконує лише деякі правила, але забуває швидко і їх, виконуючи роботу хаотично.


Консультацію можна отримати у Діни Борисівни Тимошенко-Ушакової  (дефектолога-логопеда, психолога, сурдопедагога) за телефонами: 92-226, 0633955011.
Скайп: pmpk_irpin E-mailpmpk_irpin@ukr.net, сайт http://ydacha.net/,
www.facebook - сторінка Ірпінська психолого-медико-педагогічна консультація (ПМПК)

Комментариев нет:

Отправить комментарий