вторник, 1 сентября 2015 г.

АНТУАН ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ ( КНИГА «ЦИТАДЕЛЬ»)

.. Я скликав вихователів і сказав їм:
– Ваше завдання не вбити людину в маленьких людях, не перетворити їх на мурах, передрікаючи їм життя у мурашнику. Мене не турбує, наскільки буде людина задоволена. Мене турбує скільки в ній буде людяного. Не моя турбота - щастя людей. Хто з людей буде щасливий - ось що мене турбує. А задоволення ситих коло годівнички - скотське задоволення - мені не цікаво!

- Не постачайте дітям готові формули, формули - це пустка, збагатіть їх образами та картинами, на яких видно зв'язки...
-Карайте брехню та доноси ...
-Прищеплюйте дітям смак до довершеності, тому як будь-яка справа - це шлях до Господа, і завершує його лише смерть.
-Не навчайте дітей, що головне - це прощення та милосердя. Погано зрозумілими ці обидві добродії обернуться потаканням нечисті та гниттю. Навчайте їх благій співпраці - спільній справі, де кожен допомагає завдяки іншому.
- Не обтяжуйте дітей зайвим вантажем фактів. Навчіть їх прийомам та способам, які допоможуть їм навчатися!
- Не судіть про здібності по легкості засвоєння. Далі та успішніше йде той, хто долає перепони та себе у муках. Любов до пізнання - ось головне мірило!
- Не навчайте дітей, що користь - головне! Головне - зростання в людині людяності. Чесна та вірна людина гладко вистругає і дошку. Навчіть їх повазі, тому що насміхатися люблять нероби, для них не існує цілісної картини!
- Боріться проти жадоби до матеріального. Вони стануть людьми, якщо Ви навчите їх витрачати себе без жалю; якщо людина не витрачає себе - вона костеніє.
- Навчіть дітей роздумам та молитві, завдяки ним розширяється душа. Навчіть не бути скупим на любов. Чим заміниш любов? Нічим. А любов до самого себе - протилежність любові."


Комментариев нет:

Отправить комментарий