вторник, 20 октября 2015 г.

УЧАСТЬ У КРУГЛОМУ СТОЛІ

20 жовтня 2015 року представник управління освіти і науки Ірпінської міської ради, завідувач психолого- медико-педагогічної консультації, Тимошенко-Ушакова Діна Борисівна,  взяла участь в експертному  круглому столі «Психолого-медико-педагогічні комісії (ПМПК): ресурс чи перепона на шляху до впровадження інклюзії в Україні?», який проходив в Інституті суспільно-економічних досліджень.





На круглому столі  були присутні представники офісу Уповноваженого Президента України з прав дитини, Міністерства освіти і науки, Київської міської держадміністрації, громадськості, фахівці – завідувачі ПМПК та експерти.
         Під час конференції було обговорено  проблемні питання інтеграції дітей з особливими потребами до суспільства, розвитку інклюзивної освіти в Україні , напрямки діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій,  влади та громадськості у впровадженні  повноцінних умов існування та навчання дітей і дорослих.
         Дуже корисним був виступ науковця, Інни Луценко, яка розповіла про Інклюзивні ресурсні центри, які будуть впроваджуватися в Україні  з метою збору та поширення інформації щодо навчання та виховання дітей з особливими потребами, надаватимуть інформацію про перспективні практики в галузі інклюзивного навчання, визначатимуть необхідні послуги для підтримки дітей і родин, координуватимуть їх надання.
Інклюзивні ресурсні центри в рамках своєї діяльності  будуть виконувати  наступні функції:
·        Інформаційну: здійснювати збір та розповсюдження інформації щодо існуючих ресурсів та послуг, спрямованих на допомогу дітям з особливими освітніми потребами, їх батькам, педпрацівникам, які працюють з даною категорією дітей.
·        Консультаційну: надавати консультації батькам дітей з особливими освітніми потребами, педагогам, адміністраціям навчальних закладів, а також організовувати та проводити навчальні семінари, тренінги , «круглі столи».
·        Відстоювання прав: визначати  проблеми, розроблювати  та просувати механізми її вирішення.
Усі учасники мали змогу висловити свої пропозиції  щодо безперешкодної реалізації права на освіту дітей з особливими потребами за місцем проживання у звичайних загальноосвітніх школах.
В ході обговорення було  визнано, що ПМПК - це не ворог, а ресурс для підтримки дітей з особливими потребами та їх родин

Комментариев нет:

Отправить комментарий