пятница, 16 сентября 2016 г.

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА 15.09.2016

15.09.2916 року відбулася інструктивно-методична нарада вчителів-логопедів міста Ірпеня з  теми  «Ведення документації вчителем-логопедом ДНЗ».    
             Завідувач  психолого-медико-педагогічної консультації,  Діна Борисівна  Тимошенко-Ушакова , висвітила питання  «Сучасні підходи до ведення документації вчителем-логопедом ДНЗ» .
Консультант ПМПК, Ірина Володимирівна Поліщук,  зробила    експрес-повідомлення про результати взаємоперевірки результативності роботи вчителів-логопедів.                                             
Під час наради було проведено методичний тренінг «Оформлення документації  вчителем-логопедом».                                                                                                                                           Нарада пройшла в цікавій і доступній для сприйняття формі.                                                               Після обговорення піднятих питань і підсумків були прийняті методичні рекомендації.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІІ ПО ДОКУМЕНТАЦІЇ
                Наявність основних документів - обов'язкова умова роботи вчителя-логопеда навчального закладу. Оформлення ділової документації фахівців є однією із складових їхньої роботи. Правильність оформлення та ведення документації оцінюється та враховується при визначенні кваліфікації під час атестації та впливає на якісні показники корекційно - відновлювальної роботи. Враховуючи сучасні підходи щодо ведення документації, аналіз і самоаналіз та за результатами взаємоперевірки, для підвищення ефективності роботи                                                                                             
РЕКОМЕНДУЄМО
       1.  Вести основну документацію відповідно «Інструкції про ділову документацію дошкільних закладах.» від 30.011998р та методичних рекомендацій, інструкцій.
2.  Взяти до уваги сучасні підходи щодо ведення документації вчителем - логопедом ДНЗ відповідно рекомендацій Рібцун Ю.В.
3.Вдосконалювати систему планування щоденної корекційної роботи з дітьми.
4.Складати плани на основі дидактичних принципів: взаємозв'язку з іншими розділами роботи, систематичності, послідовності, доступності, врахування індивідуальних особливостей дітей.
5.Спиратись на орієнтовне перспективне планування корекційно- відновлювальної роботи за розробками вчителів- логопедів м. Біла Церква та вивчати досвід інших колег.
6.Забезпечувати взаємодію суб'єктів навчально – корекційного процесу при виконанні запланованої роботи.
7.Для отримання позитивної динаміки та підвищення результативності роботи впроваджувати різноманітні оптимальні форми планування та прийоми організації корекційно – відновлюваного процесу.
8.З огляду на різнобічність мовленнєвих порушень та роботу вчителів – логопедів в логопедичних групах та на логопунктах ведення документації вимагає  динамічного диференційованого підходу.



Комментариев нет:

Отправить комментарий