вторник, 29 января 2019 г.

Я вірю в позитивні зміни!

Коли до мене приходять батьки дитини з особливими освітніми потребами, мені стає трішки страшно. Тому що дуже важко відновити стосунки і ресурс у таких сім"ях. Часто у чоловіків іде неприйняття.Неприйняття може бути по відношенню до дитини, до , дружини. О
У такий період, коли стільки різних почуттів переповнюють серце батьків, складно виміряти, наскільки те чи інше почуття. Але при всій складності ситуації дуже важливо для батьків розуміти ті почуття та емоції, які вони відчувають, розуміти, що вони не одні і можуть зробити конструктивні дії, оскільки існують місця, де можна знайти допомогу і підтримку. От і сьогодні після консультації я побачила блиск і надію в очах батьків. Так, я виснажена, але й щаслива одночасно. Я вірю в цій сім"ї будуть позитивні зміни!

Комментариев нет:

Отправить комментарий