пятница, 17 апреля 2020 г.

КАРАНТИН З КОРИСТЮ. ВЕЛИКОДЕНЬ Твір “Святкування Великодня у моїй сім’ї”


Твір “Святкування Великодня у моїй сім’ї”( приклад). Текст-розповідь про святкування Великодня у моїй сім’ї Великдень – це одне з найбільших релігійних свят в Україні. Адже саме в цей святий день Ісус Христос воскрес із мертвих. Ходить повір’я, що на Пасху усі християни, молячись, отримують духовне очищення. Великдень у моїй сім’ї – свято особливе. Воно знаменує багато різних родинних традицій. Ще з раннього дитинства я ніяк не могла дочекатися передсвяткової суботи. Бо знала, що справи відходять і вся родина починає готуватися. Бабуся і мама старанно випікають великодні паски, а ми з татом розмальовуємо яйця.
Потім, у святковому одязі й спакувавши кошики, ми йдемо на нічну службу до церкви. І хоч як складно стояти, та бабуся каже, що якась цілюща сила входить у наші тіла та душі. Святково вбрані кошики, паски, сало, ковбаски. В церкві й навколо людей, ніби бджіл у вулику. Всі схиляються перед Всевишнім, просять благодаті, здоров’я, миру. У цей день навіть вітаються один із одним по-особливому: «Христос воскрес!», «Воістину воскрес». Після церкви ми збираємося за одним столом. Це я люблю найбільше. Адже навколо панує радісна святкова атмосфера. Баба Ніна знає відповідь ... Великдень для моєї родини – це радість і надія на краще. Свято Воскресіння Господнього справді єднає нас і зближує.

Комментариев нет:

Отправить комментарий