24- 25
лютого 2016 року представники Ірпінської міської
психолого-медико-педагогічної консультації управління освіти і науки,
Тимошенко-Ушакова Д.Б,. та Гайворонська Г.О., прийняли участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі на тему: «Шляхи
реалізації запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітньому просторі».
пятница, 26 февраля 2016 г.
пятница, 19 февраля 2016 г.
ДО УВАГИ МОЛОДІ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ!
ДО УВАГИ МОЛОДІ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ!
Оголошено прийом заявок на літній табір Fjalir в Норвегії для молоді з обмеженими фізичними можливостями.
среда, 17 февраля 2016 г.
СИНДРОМ АСПЕРГЕРА
Лютий 2016 р.
СИНДРОМ АСПЕРГЕРА
Синдром
Аспергера представляє собою розлад аутистичного спектру, що
характеризується специфічними труднощами соціальної взаємодії. Дитина з
синдромом Аспергера відчуває проблеми з невербальною комунікацією, встановленням
та підтримкою дружніх контактів.
вторник, 16 февраля 2016 г.
ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Є багато різних підходів до розвитку дітей з особливими потребами - і Вальдорфська педагогіка, і методика Монтесорі; Глена Домана та ін.- більшість з них були розроблені саме для неповносправних дітей, а потім завоювали популярність і зараз з успіхом застосовуються у роботі з усіма дітками. Усі вони мають свою неповнорну філософію і гармонійно та всесторонньо впливають на усі сфери розвитку дитини.
ХТО ВХОДИТЬ ДО СКЛАДУ ПСИХОЛОГО-МЕДИКО-ПЕДАГОГІНОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ
До складу консультації входять досвідчені фахівці-консультанти (психіатр, практичний психолог, логопед, корекційний педагог (дефектолог), завідувач ПМПК).
ПІДСТАВА ДЛЯ НАПРАВЛЕННЯ ДИТИНИ НА ДІАГНОСТИЧНЕ ВИВЧЕННЯ
Підставою для направлення дитини на діагностичне
обстеження в психолого-медико-педагогічній консультації є стійка неуспішність
дитини у засвоєнні змісту навчальної програми загальноосвітніх дошкільного
закладу чи школи,
Подписаться на:
Сообщения (Atom)