Структура
логопедичного заняття на етапі автоматизації звуку
Завдання:
навчальні, корекційні, виховні.
Обладнання:
дзеркала, профіль артикуляційний, складові доріжки і таблиці, предметні і
сюжетні картинки, матеріал для графічного запису, букви розрізної азбуки.
Хід заняття
1. Організаційний момент.
2. Артикуляційна гімнастика(спеціальні артикуляційні вправи).
3. Оголошення теми заняття.
4. Вимова ізольованого звуку(хорове, групове, ланцюжком, індивідуальне).
5. Аналіз артикуляції за планом.
6. Характеристика звуку(голосний - приголосний, глухий - дзвінкий, твердий
- м'який).
7. Зв'язок звуку з буквою.
8. Розвиток фонемного слуху.
9. Закріплення звуку в складах. Звуковий аналіз і синтез складів, графічний
запис.
10. Закріплення звуку в словах. Звукоскладовий аналіз слів з графічним
записом.
11. Закріплення звуку в реченні. Графічний запис речення.
12. Закріплення звуку в тексті.
13. Домашнє завдання.
14. Підсумок заняття.
15. Оцінка роботи дітей на занятті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий