суббота, 24 марта 2018 г.

Роль тьютора в комунікативній активності дитини


       Роль тьютора в комунікативній активності дитини
Коли дитина з особливими потребами по своїй ініціативі  або за попередньо спланованою ситуацією  спілкуєтьсяз іншими дітьми, то тьютор спостерігає за контекстом спілкування дітей і у відповідні моменти підключається до спілкування підопічного. Наприклад, тьютор організовує діалог дітей, навчає звертатися один до одного з проханням, дякувати за допомогу. Тьютор навчає дитину взаємодіяти з іншими дітьми.

    Дитина з особливими потребами перед початком занять прощається з батьками, після занять –зустрічає батьків і прощається з тьютором. Тьютор при цьому підтримує і направляє підопічгногов спілкуванні зі своїми батьками в умовах навчального закладу. Допомагає дититні розповісти , що було в садочку чи в школі, сприяє знайомству батьків з друзями дитини, вчить налагоджувати комунікацію з батьками інших дітей.
А ще тьютору приходиться відповідати на «каверзні запитання дітей, адже вони ще не володіють етикою відносин в повній мірі. Тьютор пояснює дітям, що усі люди різні, мають свої особливості. А також можуть мати щось спільне. У неї поки що не все виходить. Але вона буде  вчитися: надіюсь, ми всі їй в цьому допоможемо. В кінці кожної відповіді обов»язково  сказати: А в усьому іншому така ж, як всі. Вона любить…. Їй цікаво…. Вона хоче…

Комментариев нет:

Отправить комментарий