пятница, 3 ноября 2017 г.

ВІРШІ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ

ВІРШІ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ
Для розвитку мовлення дитини вам, батьки, стануть у пригоді короткі веселі віршики, забавлянк и, ігри-потішки, які легко запам'ятовуютьс я  і дарують радість вам і вашій дитині.


 
 А чи чули ви про зайця,
 Що у лісі народивсь .
 Що нікого не боявся
 І ніколи не трусивсь.

 Ну, боявся він лисиці
 Та у темряві косиці
 Та з рушницями людей
 І малесеньк их дітей

 Ну а більше він нікого
 Ну а більше він нічого
 І ніколи не боявсь.

 Ну, боявся він хрущів
 І шипшинови х кущів
 І корови, і сови
 І високої трави

 Ну а більше він нікого
 Ну а більше він нічого
 І ніколи не боявсь.

 Ну ще деколи тікав
 Від зубатого Сірка
 від комарика, від миші
 і від темряви у тиші

 Ну а більше він нікого
 Ну а більше він нічого
 І ніколи не боявсь!



***
                                         
 Хтось постукав уночі.  
 Швидко я знайшла ключі,
 Відчинила, і до хати
 Зайченя зайшло вухате.
 Стало в кутику сумне,
 Каже: «Заночуй мене!
 Бо надворі завірюха
 І мороз хапа за вуха!» 
 Батьків я взяла кожух,
 Вкрила зайця з ніг до вух
 І гадала, що гульвісу
 Вранці одведу до лісу.
 Встала рано, та дарма —
 Зайченяти вже нема.
 Чи запізно я збудилась,
 Чи зайча мені приснилос ь

(Дмитро Павличко) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий