среда, 28 декабря 2016 г.
вторник, 27 декабря 2016 г.
ХТО МАЄ ПРАВО НА ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Відповідно до пункту 1.6 «Положення про
індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»,
затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки від 12.1.2016 року,
зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України
3 лютого 2016 року за № 184/28314, індивідуальна форма навчання може
запроваджуватися для осіб, які:
понедельник, 26 декабря 2016 г.
ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ
ЩО ТАКЕ ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ?
Індивідуальна
форма навчання в системі загальної середньої освіти є однією з форм організації
навчально-виховного процесу й запроваджується для забезпечення права громадян
на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних
здібностей та обдарувань, стану здоров’я, демографічної ситуації, організації
їх навчання.
НА ЩО ЗВЕРТАТИ УВАГУ ПРИ РОЗРОБЦІ Й НАПИСАННІ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ І ЗАВДАНЬ В ІНДИВІДУАЛЬНІЙ ПРОГРАМІ РОЗВИТКУ (ІПР)?
Навчальні цілі й навчальні
завдання, зазначені в індивідуальній програмі розвитку, повинні допомогти
дитині опанувати певні знання та вміння. Вони повинні відповідати наявному
рівню розвитку дитини. У визначенні навчальних цілей і завдань беруть участь
усі члени команди.
пятница, 23 декабря 2016 г.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)