вторник, 27 декабря 2016 г.

ХТО МАЄ ПРАВО НА ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ


Відповідно до пункту 1.6 «Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки від 12.1.2016 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 3 лютого 2016 року за № 184/28314, індивідуальна форма навчання може запроваджуватися для осіб, які:

понедельник, 26 декабря 2016 г.

ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ

ЩО ТАКЕ ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ?
Індивідуальна форма навчання в системі загальної середньої освіти є однією з форм організації навчально-виховного процесу й запроваджується для забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та обдарувань, стану здоров’я, демографічної ситуації, організації їх навчання.

НА ЩО ЗВЕРТАТИ УВАГУ ПРИ РОЗРОБЦІ Й НАПИСАННІ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ І ЗАВДАНЬ В ІНДИВІДУАЛЬНІЙ ПРОГРАМІ РОЗВИТКУ (ІПР)?


Навчальні цілі й навчальні завдання, зазначені в індивідуальній програмі розвитку, повинні допомогти дитині опанувати певні знання та вміння. Вони повинні відповідати наявному рівню розвитку дитини. У визначенні навчальних цілей і завдань беруть участь усі члени команди.